• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Signe) skrev 2014-09-06 18:11:38 följande:

Satan, satan, satan! Väntar på taxi för att åka till sjukan för att jag min jävla klantskalle tappade vrålheta fiskgratängformen på foten och det gjorde så jävla ont och jag försökte bota brännskadan med massor av ljummet vatten men det ser så illa ut att kvällens käka och svamla med kompisarna kommer att frysa inne. Vågar inte köra själv för jag känner mig alldeles snurrig. Någon som har ett värre i-landsproblem??

*äter fiskgratäng*

Hur går det?
    It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Aniiee skrev 2014-09-06 17:30:12 följande:
    Tja, om vi jämför Sims 4 med Sims 3 + ALLA expansioner: GIGANTISK. Om vi jämför vanilj med vanilj: inte så där jättestor. Sims 4 har (enligt mig) sämre make-a-sim, men lite roligare reaktioner från simmarna. Sims 4 har bättre building mode, men å andra sidan så kan man inte direkt "måla om" saker som man vill, utan är hänvisad till det som finns.

Jag har inte hunnit spela så mycket, ett par-fyra (max) timmar bara (av vilka, jag har ägnat minst 2 timmar i CAS och 1 timme i build mode).
    Åhå.. Funderar på julklappar nämligen. Min dotter spelar och det händer att jag provar lite ibland men bara med alla fusk som finns. Försökte få bort censuren utan att lyckas..
  • Schna
    Smecker skrev 2014-09-06 20:39:21 följande:
    Be din sekreterare ringa min administratör så bokar vi en tid.
    Jag ber honom direkt på måndag morgon.
  • Schna
    Aniiee skrev 2014-09-06 20:45:32 följande:

Nej, ska man äta något? 

Vinägerchips?
  • Schna
    Smecker skrev 2014-09-06 22:23:09 följande:
    Ingen idé innan 11 bara, administratören är på utbildning i det nya videokonferenssystemet på förmiddagen.
    Jag meddelar det. Troligtvis känner han redan till detta då vårt nya informationssystem känner av när ord som "sekreterare" "boka" och "resa" kombineras, och skickar en avisering till hans jourmobil.
  • Schna
    Smecker skrev 2014-09-06 22:51:15 följande:
    Vissa har det bra! I somras uppdaterade jag mitt system, från post it-lappar till mail, Yo! och Lync. Krävdes bara ett byte av administratör till en nyare version

Ja, ibland är det där det kärvar men skönt med uppgradering!

Visst har jag det bra i det stora hela, det har dock varit några missar där sekreteraren väckts av aviseringar mitt i natten för att bli alldeles förskräckt när han loggat in och tagit del av texten i sin helhet. En konsult har ändrat lite nu i alla fall så att de flesta ord med explicita synonymer exkluderas, och jag tänker att du och jag kanske kan få tillfälle att testköra den nya versionen framöver här?

Men jag ska inte bli långrandig nu. Min sekreterare hör av sig till din administratör efter 11 på måndag, för att boka tid för promenad o dyl.

• Schna
    Knall skrev 2014-09-06 23:24:31 följande:
    Det låter som en höjdargrej efter ett besök hos läkaren.. vila, kanske?
    Jag ser framför mig hur hon tappar tigerkakan på andra foten..
  • Schna
    Smecker skrev 2014-09-06 23:20:35 följande:
    *host* Du måste ha en tålig sekreterare..

Blir bra. Jag orkar ändå inte gå ut i köket och hämta jobbmobilen för att kolla kalendern. Men testköra kan vi absolut göra
    Sjukt bra!
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-09-07 03:37:55 följande:

Nej han har på allvar hittat en kvinna, stötte på honom i en tråd för ett tag sen, ja naturligtvis handlade den om kukar eller om vi bara gled in på ämnet Nä kukar och dildos var det. Så jo han är icke singel längre. Kan ju också vara förklaringen till det drastiska minskandet av bittra realistkuks inlägg. Han får knulla Självklart är ju hans kvinna inte nöjd med hans normala kuk, men ändå, han får ligga hajjar ni, han får använda sin kuk.

Vissa saker är värda att fira med lite vin 

Jag måste bara säga att RK hade flickvän redan i den tråd han fick sitt namn i, 2012. I värsta fall är det samma kvinna som han har nu.
  • Schna
    Aniiee skrev 2014-09-07 19:26:28 följande:
    Säg det till mitt för dagen vit/blå hår, mitt good vs evil FF-pussel, mina tre hundar och mitt 10%-projekt Solig Och all min yaoi.....
    Idag mellan 10 och 12 har jag skrapat bort mossa på gamla hotade gravstenar och fotat dem. Jag kan fortsätta om du vill men det brukar sällan vara nödvändigt..

(Mao, du är i gott sällskap Drömmer)

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!