• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-07-09 20:47:48 följande:

Två öl och redan småpackad. Vad månde bliva

Det är värmens fel.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-07-09 23:05:23 följande:
    Utan att veta vem det gäller så gissar jag på att det handlar om en underliggande störning. Helt ärligt.
    Jag hoppas det, höll jag på att säga.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-10 09:20:39 följande:
    Instant death!
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-10 13:21:18 följande:
    Det kan man göra i Warhammer. Vissa vapen kan döda en krigare som har flera liv på en gång.
    Ah, Warhammer. Det var länge sen....
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-10 15:46:16 följande:

Hade ni låtit en treårig nalle gå på cirkus tillsammans med farmor?
    Nalle

Med tanke på att djurhållningen på svensk cirkusar är förbaskat bra och håller sig till svensk djurhållningslag, så ja. Det skulle jag. Alternativt, om man inte har någon koll alls på djurhållning, så kan man gå på djurfri cirkus.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-10 18:16:09 följande:
    Clowner är jobbiga:
    Hahahaha! Pennywise........ Måste älska Tim Curry.......
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-10 17:50:44 följande:
    Detta är en av anledningarna till att jag alltid låter nallen följa med in i mataffären: nyheter24.se/nyheter/inrikes/772796-anette-blev-hjalte-nar-hunden-var-nara-att-do-av-varmen-hyllas
    Brunhilde skrev 2014-07-10 16:57:19 följande:
    Nä! Han skulle kunna bli ärrad för livet och för evig framtid lida av clownskräck. Det sätter allvarliga hinder i det framtida sociala livet. Tänk dig att aldrig kunna vara avslappnad på McDonalds pga rädsla för att Ronald McDonald ev dyker upp eller för att inte tala om barnkalas etc.
    Det låter jättejobbigt. Förvånad

Jävla miffo till hundägare. Hoppas polisen hittar henne och hunden tas om hand.....
  • Aniiee

Slut.... kan det bli lite svalare?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-10 21:43:10 följande:

Önskar också att det blir svalare. Ligger och flämtarmed en bordsfläkt fframför mig. Ätit tre glassar och typ druckit Vätterns vattennivå i botten.

Jasså det är DITT fel att vi har blivit beslagna med vattningsförbud! Demon
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-07-10 22:29:05 följande:
    Men ja.. det är olyckligt att behovet finns känner jag. Troligtvis står det för något väldigt normalt, t ex en kränkning av något slag, men hanterandet obehagligt udda måste jag säga. Inget fel med att vara udda i sig, dock.

Ahem. 3 kg is, någon?
    Ja, jag vet inte.....

JA, tack Solig Eller fem, eller 7.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!