• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-04-21 08:36:24 följande:

Glömska ursäktas. Kaffe Slänger du den i rabatten kommer jag se gästen som en oerhört otacksam gäst som ej bör inbjudas.
    Brukar nog inte ha för vana att sätta kaffekoppen i rabatten, men inget är omöjligt. Jag är ganska disträ ibland Skäms
  • Brunhilde
    Fenina skrev 2014-04-21 08:47:56 följande:
    Yeah! 1 kg + efter helgen - GÖTT!!
    Jippie! Och allt på rätt ställe givetvis.
  • Brunhilde
    ulfsas skrev 2014-04-21 08:54:09 följande:
    Har man tur såSolig
    Pft! Handlar inte om tur, endast skicklighet.
  • Brunhilde
    Fenina skrev 2014-04-21 09:00:38 följande:
    Oh, jag glömde ju att önska mig det! En koncentrerad kiloklump på rumpan? Tungan ute 

Hehe påsk är åtminstone bättre än julen Solig Och det är betydligt roligare att ut och röra på sig i vårsolen än i januari slasket!
    PÅ ena skinkan skulle vara snyggt!
    Jag satsar på att fästa det på min enda magruta.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-04-21 08:56:40 följande:

Det är alltid lika roligt {#emotions_dlg.flower}

Du skulle sköta dig utmärkt! Kyss Jag är långt från pedant och lite glömska går an, som sagt.
    Man kan bli lite överraskad ibland när man gör små oväntade fynd. Spenderar en del tid om dagarna på att fundera ut var sjutton jag satte kaffekoppen, la nycklarna, gjorde av telefonen, etc
  • Brunhilde
    ulfsas skrev 2014-04-21 09:10:36 följande:
    Förstår det. Att få påskäggen att lägga sig på utvalda ställen har väl krävt en del övning antar jagSolig
    Ska absolut lägga till det i mitt CV "Flerårig påskäggsvana" 
  • Brunhilde

Nu dör jag lite!

Hittade följande i DN, som svar på en kvinna vars barnbarn frågat om de inbundna skinnbanden i farmoderns bokhylla var äkta människoskinn:

"Kära farmor, tänk på att majoriteten av barn gör något oerhört meningslöst just nu, som att dregla mjukglass i solskenet eller upptäcka sin sexualitet. Din dotterdotter är speciell. Din dotterdotter är intelligent. Din dotterdotter fyller sin kutryggiga, hålögda hjärna med tankar på böcker insvepta i människoskinn/.../"

• Brunhilde
    ulfsas skrev 2014-04-21 09:49:44 följande:
    Undrar vad som fick henne att tänka så? Människoskinn är ju ovanligt.
    Det förklaras vidare och tydligen var det inte helt ovanligt fram till 1800-talet med böcker inbundna i människoskinn (det var billigt)
    "Din morbida dotterdotter kan ha närmat sig allt detta genom splatterfilm. Medan hennes vänner är upptagna med att sänka Pisaresultaten har hon i smyg bildat sig med den utmärkta ”The evil dead”, där ett gäng ungdomar våldtas av träd och förvandlas till demoniska zombies, allt orsakat av deras häpnadsväckande naivitet samt en ockult bok av människohud. I remaken från 2013 är denna Naturom Demontos visuella kvaliteter – gigantiska operationsstygn över ett lager fläsk – ännu mer imponerande. Jag har en känsla av att din dotterdotter, som säkert odlar en sund hämndlystnad gentemot sina rosenkindade kamrater, innerligt hoppades att hennes farmor skulle äga en liknande bok. Frågar hon igen, håll dig i skinnet, le konspiratoriskt och säg ja."
  • Brunhilde
    ulfsas skrev 2014-04-21 10:05:13 följande:
    Åhå. Föredrar om min dotter äter glass dåFörvånad
    Ja, låt du din dotter dregla glass i solen om hon nu vill det, själv föredrar jag en splatterdotter alla dagar i veckan
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!