Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nitor skrev 2014-03-09 23:43:54 följande:
    Jag gör så gött jag kan och håller mig till ämnet som bland annat är dravel  Glad
    Helt rätt. Du är ett sant föredöme för oss andra *ser upp på dig* menar såklart till daj! Ser upp till daj ska det vara!

Har lyckats med bragden att utfodra mina djur och stänga in ett stycke jättekanin i sin bur, samt intagit föda, är nästan impregnerad av mig själv!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Ronga skrev 2014-03-09 23:44:22 följande:
    Härligt. Jag bor i Stockholm Hjärta
    Aha huvudstaden i see

Har aldrig varit där eller jo jag har bytt tåg där två gånger men det räknas inte
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (+<]:)=) skrev 2014-03-09 23:44:51 följande:
    [quote=72716604][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:40:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack för det! Jo, helgen har varit bra. Din också hoppas jag. Registrerade mig här på FL efter 5 års "smygläsande". Känns som att jag känner många av er Lite som att råka hälsa på en känd person på stan

Wow jag är imponerad! Hade aldrig fixat smygläsa så länge, för mkt ord som bubblar runt i denna ordbajsare för det. Men jag förstår om man faktiskt får ett bra hum om folk när man gör det. Välkommen till FL, dårarnas paradis och vi är glada över att ta din oskuld! Tungan ute

hahah jag känner aldrig igen kändisar. Var en kille som frågade om nån gata i gbg en gång, han skulle ta en taxi, jag svarade sant att jag har ingen aning vart tusan den ligger, men att taxi chauffören ju borde ha gps ju. Han bara joo men han snackar inte svenska chaffisen eller så försöker han lura pengar av mig, det kan nog vara same shit sa jag, för jag åkte tre varv runt majorna för några år sen innan chaufören " hittade rätt" han sa sitt pris och jag betalade en tredje del och tackade för mig och sa du får skylla dig själv när du kör tre varv runt samma kvarter för du antar att folk är fulla och inte noterar det! tjingeling. Killen i taxin som bad om hjälp skrattade hejdlöst och chauffören som hörde oss, sa knackig att jaaaa joo nu vet jag, förstår precis och knappade in gatunamnet på sin gps. Killen gav mig en puss och åkte. Detta var utanför nordstan typ, var ute med två kompisar, vi hade käkat på donken. När han åkt utbrister dom. wow va fan hur kändes den pussen, ehh jo som en puss på kinden Drömmer hur annars. Dom bara asså du vet inte vem du stod och snackade med. Jag bara nej, någon som inte är från stan och som uppenbarligen bekymrade sig för om han skulle bli blåst av taxichaffisen samt hamna på fel gata. Dom bara du är fan dum i hövet, det där var Måns Zelmerlöw. Jaha och vem är det då. Jag ser inte på tv kan jag tillägga jag hejjar på alla som ser bekanta ut, bara för att en kvart senare inse att jahopp det var visst gynekologen eller dylikt. Kändisar har jag noll koll på. Men han var trevlig och ganska söt iaf

På tal om ordbajsande dårrå Tyst
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:44:27 följande:
    Nej nu jävlar, nu måste jag ha någon mat...
    Gör du rätt i, jag är mätt! Tack vare ditt fina äpple. Kommer aldrig glömma vilken riddare i nöden du var! {#emotions_dlg.flower}
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:47:49 följande:
    JAAAAAA Skål   Hittade korv, korvbröd och cola  Glad
    Perfekt kvällsmat, nästan hela kostcirkeln juh! Well done!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (+<]:)=) skrev 2014-03-09 23:50:27 följande:
    Jag vet inte hur man svarar snyggt åtminstone Sitter på mobil. Ska jag inte klicka på citatsymbolen och bara svara??
    Öppna google och leta upp fl där, logga in och så hamnar du på mobilsajten automatiskt, om inte så står det en roller ovanför, välj vår mobilsajt, då kan du citera, Brukar göra så när jag sitter med mobilen, appen suger getpung!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 23:53:15 följande:

Tog faktiskt just en bild men kändes plötsligt lite sådär att lägga upp på ett öppet forum...

Men va tusan.. jag kan kasta in en bild först då.... lite I dare you! Ingen som vet vem du är irl här ändå. Bara ett pucko som jag som är öppen vart jag än är och har nyllet på bild och allt. Är ett under egentligen att ingen testat att mordhota mig på riktigt ännu.

Nå bild! Ingen rumpa men ändå!

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (undrar) skrev 2014-03-09 23:51:29 följande:
    Apropå rumpor. Är det någon som vet om det finns något forum där man får posta
    könsorgan utan att de blir bortplockade?
    Alltså inte BC där folk har bilder i sina profiler, utan precis som här - trådar - där folk kan
    posta vad de vill utan censur ?
    Vet inget forum, klubb6 finns ju, där kan man ju välja om man vill ha hemliga mappar som man bara visar vissa utvalda, till skillnad från BC där allt är öppet, därför föredrar jag k6.

Men det finns nån sida vars namn jag inte minns, men iaf en genväg vi i en grupp på Fejjan använder oss av för att slippa anmälningar på hmm lite mer nakna bilder, länkar får man posta men inte rena bilder. Minns fan inte namnet men kan kolla upp det imorgon.

Joo klubb6 har ett forum som detta, fast då enbart sex forum, men jag vet inte om man kan posta bilder i det, har aldrig testat.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (undrar) skrev 2014-03-09 23:58:39 följande:
    Singeltråd? Hur hitta denna? Drömmer (testade, men hittade den ej)

Testa söka på ensamma mammor söker eller ensamma pappor. Orkar inte leta upp den nu, den ligger långt bak bland mina trådfavoriter, kan spana i morgon när min energi e på något bättre nivå eller mer tålamodet att pilla.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:08:30 följande:
    Testa söka på ensamma mammor söker eller ensamma pappor. Orkar inte leta upp den nu, den ligger långt bak bland mina trådfavoriter, kan spana i morgon när min energi e på något bättre nivå eller mer tålamodet att pilla.
    Singel mammor kan den ena tråden heta

och singel pappor den andra, kom jag på nu.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!