• SAD

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag vet en tjej här inne som är en snuskig liten flicka mohahaha

• SAD
    MrMom skrev 2014-04-09 13:11:37 följande:
    Berätta berätta!! Flört
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
    Hon har otroligt sexiga bröst.. Och snuskiga fantasier

*ge dig till känna!*
  • SAD
    Närvaro i 08 skrev 2014-04-09 11:08:21 följande:

SAD ett förslag om du gillar män med muskler : Spartacus Blood and Sand

Nä inte män mer muskler tack, om det inte är Charlie hunnam, då får det gå
  • SAD
    MrMom skrev 2014-04-09 13:16:41 följande:
    Berätta mer!!...(om dig).. Flört
    Det var inte mig själv jag menade Finns en annan olydig liten slyna här inne, som nyss sprang iväg :-/
  • SAD
    MrMom skrev 2014-04-09 13:30:51 följande:
    Aha, men detta antyder ju att du är likadan.. "Finns en annan olydig liten slyna här inne" Flört Busted!...hahaha
    Har aldrig varit en hemlighet! Haha
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 13:38:35 följande:
    Bones är underbar tycker jag. Fast jag har inte kollat säsong 7 än inte hela sparar den till en maraton dag eller två.
    Ja det är faktiskt bra, kanske ska kolla från början och följa det? sen gillar jag Harrys law men följer inte heller.
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 15:36:23 följande:
    Känns inte så mycket. Tycker det kladdar mer än det gör nytta.
    Skojar du eller?! Har du vaxat muttan? Trodde jag skulle dö...
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 16:00:44 följande:
    Nej men jag har epilerat en del av den och ja det kändes kan man säga smile2.gif

Men benen är inte lika känsliga som kön är, på samma sätt som huden i ansiktet är mer härdad än benen rent generellt. Så jag har vaxat ögonbryn, ben och armhålor på mig själv. Tycker som sagt det är för mkt kladd. Ögonbryn går väl an. Brukade vaxa en tjejkompis mellan skinkorna förr smile2.gif ibland undrar jag om jag lyckats samla på mig de knäppaste människorna som vänner.

Nå jag kommer aldrig vaxa mitt underliv, möjligen om jag gifter mig med en person som kan vaxa kön men de känns ju inte jätte troligt. Haha
    Mannen gjorde det, fatta vad ont det gjorde vid läpparna :-0 gah, men va sjutton, kunde ju inte vaxa halvdant så jag fick stå ut, men never again!

Ja man kanske borde testa på benen till sommaren, vad är bäst, rinnande i burk eller stripes?

Är förresten för jävla arg, stod och slavade med potatis, torsk och äggsås och inte en jävel åt, barnen gillade inte torsk och mannen var inte hungrig, var så nära att jag kastade kastrullerna åt helvetet.

Kan det inte komma en man och svepa iväg mig, binda fast mig och göra vadfan han än vill så man kan släppa kontrollen och bara ta emot...
  • SAD
    MrMom skrev 2014-04-09 17:37:09 följande:

Someone has mail....

Inte jag!
  • SAD
    Knall skrev 2014-04-09 18:37:22 följande:

Hittade just en jäääääättefin klänning på nätet.. Tittade på priset..  *Forstätter leta*Skrikandes

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Brukar vara så :-/
  • SAD
    Anonym (cum shot) skrev 2014-04-11 00:42:01 följande:

Vill bara tillsammans med en annan kille samtidigt spruta ner en tjej fullständigt med kuksås gud vad tändande!!!

Bara 1 annan kille? Då blir hon inte så fullständigt nersprutad...
  • SAD

God morgon!

Den minsta sov i natt hos farmor så vi fick en behövlig sovmorgon, underbart!

Hoppas alla får en fin dag

• SAD

Gah!! Läst ut första boken i Crossfire serien och jag är galet kåt på Gideon!

Visst att 50 nyanser var bra och att denna serie är typ en kopia men denna är skriven bättre, längtar tills mannen kommer hem så han kan ta barnen och jag fortsätta på andra! <3

• SAD
    Maltemånsson skrev 2014-04-23 15:46:35 följande:

Vill du inte skippa boken, så det blir åka av för honom?
    Efter igår så är jag både öm i baken och muttan så idag får jag vila
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!