Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-03-22 22:46:44 följande:
    Mmm så är det ju. Men guuuud så jag älskade våra telefonsamtal och som jag saknar dom. Hans sätt att tänka, få mig att tänka, snäppa mig på näsan och hur han uppmuntrade mig att göra saker, saker han såg som en talang som han tyckte jag borde bruka mer. Sånt jag aldrig riktigt sett det som att jag är bra på. Fast fö ett tag sen nämnde en annan man fast här inne ungefär samma sak fast på annat sätt. Så jag börjar tänka att de kanske inte har fel iaf.

Om man kan bli "kärig" över nätet ( vilket jag bestämt säger att man inte kan ) så blev jag nog det, han också och eftersom jag är expert på en sak så lyckades jag såklart stänga honom ute och typ skrämma iväg honom. Alltså jag är sjukt grym på det!!!! Borde få en guldstjärna. Så fast vi aldrig möttes så vet han saker om mig som ingen annan vet.
    Klart man kan bli dunderkärig i någon över nätet, bara det att man inte vet om det är den verkliga personen, någon de önskar de var eller någon man själv önskar att de var. Det är först när man faktiskt träffas man verkligen vet.

Att blotta sitt innersta är en förutsättning för förälskelsefasen. Det absolut värsta som skulle kunna hända är att det inte finns något att blotta och så är inte fallet Solig
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 22:53:42 följande:
    Och nu har jag högst troligen gjort bort mig för en halv livstid eller två!!! Åhhhh förbannad äro denna usla impulskontroll!!!! Skit också!!!!
    Hur? Genom att säga att du inte trivs i baddräkt eller att du kan falla för en man du aldrig har träffat?

Ta dig samman kvinna! Hur kan det vara mer pinsamt än din oerhörda crush på Thor?
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 23:10:04 följande:
    Hahahaha men Thor är en hjälte ju och såna kan man bara älska hur som helst de finns ju inte på riktigt iaf. Thor är het, sjukt HET!!!

Syftade på messet jag just skickade iväg det är låååååångt mer pinsamt än min crush på Thor högt älskade gudason!! <3

Nu har jag erkänt två gånger att han rört runt i mitt huvud och att jag inte kan sluta tänka på honom. Vet att han inte ser det fören till morran typ då han alltid lägger liten på ljudlöst någonstans när han kommer hem. Borde finnas en redigerings funktion för sms till personer som är fulla eller som mig har bristande impulskontroll och är allmänt humma i duvudet. *suckar djupt över min enfald*
    Oh my, nu har du verkligen tappat ansiktet och hur ska du reparera din image som stenhård manslukerska

Tror du klarar dig och att om man inte öppnar upp lite, får man inte så jäkla mycket tillbaka heller. Hjärta 
  • Anonym (okejdå)

Jag älskar... Nej, inga konstigheter här. Fullständigt normal, har ingen förkärlek för något som kan tyckas udda.
    Inga bilder på enhörningar, udda strumpor eller något annat märkligt.

Gråter är jag udda som är så sjukt normal? Obestämd

• Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-23 00:18:24 följande:
    Äh, vad är det att vara"normal"?! Egentligen?

Jag brukar kalla mig normalstörd, det summerar allt rätt bra. Man blev liksom som man blev...
    Normala är alla som är som jag, så klart
  • Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-23 01:23:18 följande:
    Så kan det vara. Ofta är det nog lite av båda. Det är en chimär men den faktiska personen skiner nog igenom en hel hel del.

Kanske det. Ibland är det svårt att skilja på kärlek och fascination.
    Om inte personen vill framstå som någon helt annan. Krävs en del jobb dock.

Fast blir man inte fascinerad av personen, kanske man inte heller blir kär i den.

• Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-23 01:49:31 följande:
    Jag tror det är svårt att framstå som någon annan en längre tid. En ärlig person känns nog lättare att förstå sig på.

Så är det nog. 

Det var nog det jag tänkte på ja. 

På nätet kan du vara vem du vill, irl är det inte lika lätt att vara någon annan.

Det brukar gå att se igenom efter ett tag, men svårt att se direkt.

Jag skulle inte säga att jag har en direkt susning om vem som befinner sig bakom nicket D W och även om jag tror mig ha en något klarare uppfattning om personen bakom Häxans nick, finns det inget som egentligen säger att min uppfattning är korrekt.
  • Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-23 02:16:41 följande:
    Vi skriver olika mycket om oss själva.
    HH skriver väldigt öppet här i denna tråden, på ett mycket trevligt sätt för övrigt {#emotions_dlg.flower}
    Du skriver ganska mycket om dig själv också, jag skriver nog mindre på senare tid. Men det är klart att det är svårt att skapa sig en bild hur vi är egentligen. Det är trots allt ganska vettigt att inte skriva för mycket öppet. 
    Hur som helst är du väldigt fascinerande {#emotions_dlg.flower}
    En kåt men lat Nigella? (det var utlåtandet jag fick för några dagar sedan iaf)
  • Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-23 02:25:06 följande:
    Nigella är väl ganska kåt redan som hon är Låter som ett trevligt utlåtande, men jag tror du är bättre på musik
    Lat är jag med
    Nog lika illa på bägge områdena, men vet vad jag gillar både när det kommer till mat och musik och så
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!