Anonym (+<]:)=) skrev 2014-03-09 23:44:51 följande:
[quote=72716604][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:40:43 följande:[/quote-nick][/quote]
Tack för det! Jo, helgen har varit bra. Din också hoppas jag. Registrerade mig här på FL efter 5 års "smygläsande". Känns som att jag känner många av er
Lite som att råka hälsa på en känd person på stan
Wow jag är imponerad! Hade aldrig fixat smygläsa så länge, för mkt ord som bubblar runt i denna ordbajsare för det. Men jag förstår om man faktiskt får ett bra hum om folk när man gör det. Välkommen till FL, dårarnas paradis och vi är glada över att ta din oskuld!
hahah jag känner aldrig igen kändisar. Var en kille som frågade om nån gata i gbg en gång, han skulle ta en taxi, jag svarade sant att jag har ingen aning vart tusan den ligger, men att taxi chauffören ju borde ha gps ju. Han bara joo men han snackar inte svenska chaffisen eller så försöker han lura pengar av mig, det kan nog vara same shit sa jag, för jag åkte tre varv runt majorna för några år sen innan chaufören " hittade rätt" han sa sitt pris och jag betalade en tredje del och tackade för mig och sa du får skylla dig själv när du kör tre varv runt samma kvarter för du antar att folk är fulla och inte noterar det! tjingeling. Killen i taxin som bad om hjälp skrattade hejdlöst och chauffören som hörde oss, sa knackig att jaaaa joo nu vet jag, förstår precis och knappade in gatunamnet på sin gps. Killen gav mig en puss och åkte. Detta var utanför nordstan typ, var ute med två kompisar, vi hade käkat på donken. När han åkt utbrister dom. wow va fan hur kändes den pussen, ehh jo som en puss på kinden
hur annars. Dom bara asså du vet inte vem du stod och snackade med. Jag bara nej, någon som inte är från stan och som uppenbarligen bekymrade sig för om han skulle bli blåst av taxichaffisen samt hamna på fel gata. Dom bara du är fan dum i hövet, det där var Måns Zelmerlöw. Jaha och vem är det då. Jag ser inte på tv kan jag tillägga jag hejjar på alla som ser bekanta ut, bara för att en kvart senare inse att jahopp det var visst gynekologen eller dylikt. Kändisar har jag noll koll på. Men han var trevlig och ganska söt iaf
På tal om ordbajsande dårrå