Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-04-09 15:16:30 följande:
    JA!! Fullkomligt!! Marsch iväg och skvätt!!

Men jag fryser ju, suttit och ammat i1,5h innan dess var jag ute och jobba i regnet!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-04-09 15:19:02 följande:
    Vi kan vaxa varandras?? Hälla i oss ett par tequ...il...a... Visst fan.. Du kan ju inte... Men okej.. Smörjer in benen med voltaren först?

Det går bra om någon annan vaxar, så jag behöver ingen tequila eller Voltare.
  • Anonym (cem)

Hur smart är man om man har hittat den perfekta presenten till sin dotter 95mil härifrån enkelresa? Måste åka och hämta den, och jag kan sitta i bilen Max 30min åtgången pga att jag klämde ut en 4,5kg klump för några veckor sen.

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-09 15:36:18 följande:
    Den går inte att skicka med Bussgods?

Näpp men får flörta med dotters gudfar , annars så är ju Norge fint under påsken
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 15:36:23 följande:
    Känns inte så mycket. Tycker det kladdar mer än det gör nytta.

Jag är en klenis så jag tycker att det gör ont ,testat set en gång med Veet vaxremsor !
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-04-09 16:06:14 följande:
    Har ju en otrolig hårväxt.. Ville ju vara korthårig förr, men det var fan inte lätt eftersom håret växte som ogräs.. Likadant på benen.. Rakar dem och bara efter ett par timmar blir det stubb..  Undrar om det finns någon billig här i staun?
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

Hojta till om du få hitta en bra och billig någonstans .
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:26:15 följande:
    Tyckte du att remsorna funkar? Jag tycker mest de kladdar hahahah. Fan jag hatar verkligen kladd tror jag.
    Canis meus id comedit

Jag har typ babyhår så tycker att det är bra!
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 08:21:08 följande:
    Nä jag lände det behövdes bland alla bajsblöjor och ammningtrådar.

Då kanske jag ska slut skriva här, men just nu händer det inte så mycket mer än att jag ammar och väntAr På att Lilleman ska bajs!

Dock ser det ljust ut på sexfronten, kanske kan ha Sex i påsk.
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 09:27:22 följande:
    Påsken är ju rätt nära så vi får hålla tummarna för det!

Äh va fan jag tycker det mesta kan appliceras under kategorin dravel och är därmed helt ok.

Inte för att jag är en fan av varken amning eller bajsblöjor, men det är en övergående period och väl värt besväret

Jepp påsk om en vecka, men först ska barnens pappa börja jobba efter föräldraledighet. Mjukstartar med att han åker till Schweiz måndag-torsdag!!
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 11:57:52 följande:
    Kommer hem trött som tusan och orkar inte med nått sex  Nä det hoppas vi inte juh!

Hoppas att han sover bra på hotellet och skippar sena middagar.
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 12:31:26 följande:
    Ja det är ju av godo

Hoppas det!
    Knall skrev 2014-04-10 12:47:50 följande:
    Man kan ju tycka att när jag har mannen hemma, sjuk, men ändock, så kunde vi ju passa på att sexa lite? Visst! Visst?

Barnfritt och allt..

Men näääää.. Istället slocknar båda som två klubbade sälar och sover fram tills nu....

*Idioti*

Fast nu är ni riktigt pigga för lite maratonsex
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!