• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag kan inte sova.. Jag var ut igår, hade jävligt roligt! Träffade en gammal barndomskompis och hans sjukt snygga vän som verkligen hade fylleglasögonen på sig då han hånglade lite med mig och ville att jag skulle med hem. Han riktigt knullade mig med ögonen I kid you not. Jävlar vad det rann till. Sen var han för snabb iväg Nåja jag hittade iaf igen min andra heting och slutet gott, allting gott. Jag fick ligga lite

• gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-16 08:01:10 följande:
    Men ahh, Gilmore! Najs!!!

MrMom skrev 2014-03-16 08:06:10 följande:
    Bara att gratulera gilmore ...själv har jag inte fått ligga på länge
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...

TACK! Jag är så förbannat nöjd ändå, nästan ett år sedan senast. Fy fan. Han är så galet snygg naken, och jävla gullig när han sover
  • gilmore

Ja jag låg lite igen. Mene på väg hem tänkte jag att jag kanske skulle ha följt med den andra hem istället, fan alltså.

• gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-16 15:15:59 följande:

Åh grattis frugan det var dig absolut väl förunnat. <3
    Haha tack! Men jag vill ligga ännu mer Gråter
  • gilmore
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-16 16:53:19 följande:
    Haha...så kan det gå!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-16 17:59:23 följande:
    Mycket vill ha mer..
    Mm jag vet.. Rynkar på näsan

• gilmore
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-16 18:09:28 följande:
    Lider med dig. Hade en lång diskussion med mannen idag som mynnade i att han tycker att jag vill för mycket, för ofta. Förvånad Nu funderar på vad jag ska ersätta sexet med: mycket vin? Intensiv träning? Onani är ju skönt men ger inte samma tillfredsställande känsla i kroppen.. Handarbete?
    Inte vin, då blir du bara kåtare. Eller jag blir det iaf Drömmer
    Onanera mera! Det är ju ändå handarbete,
  • gilmore
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-16 18:24:01 följande:
    Haha, jo, men blir lättare att somna och glömma att man är kåt med vin..

Får hitta på nya onanilekar att friska upp med då. Några tips? Solig
    Hahaha jag tycker att vinet bara påminner mig om hur jävla kåt och frustrerad jag är!
    Mja jag kör samma gamla vanliga, fingrarna eller duschen. Ibland vibrator när jag är på det humöret Solig
  • gilmore

Åh hjälp jag kan inte glömma den där kåtblicken jag fick i lördags, vet inte vad jag ska ta mig till. Så var han snygg dessutom. Jag är dum i huvudet.

• gilmore
    Maltemånsson skrev 2014-03-17 20:31:52 följande:
    fast du fick väl ligga iaf har jag för mig, men inte med "kåtblicken"...?
    Ja precis, meneeh.. Ja.. Ehum.
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-17 20:32:46 följande:
    Jag skulle ju kunna inboxa dig en bild på mig...då sitter du i ett hörn och darrar istället!Död
    Du bara lockar med detta inboxandet hela tiden Gråter
    Men visst, skicka en bild till mig så får du länken till mitt happy place aka porrens Mecka aka min tumblr.
    Solig

• gilmore
    Maltemånsson skrev 2014-03-17 21:01:07 följande:
    Ah jag förstår exakt, nästan.
    Det är en lång historia.
    Så var hela den där situationen med snyggingen-med-kåtblicken så fort över att jag knappt hängde med, jag pratade med honom, hånglade lite, vi knullade med ögonen, sen skulle han dra och ville att jag skulle med, jag blev osäker och visste inte vad jag skulle göra. Han försvann.
    Alltså den där stilen funkar säkert och många hade nog sprungit efter honom. VARFÖR GJORDE INTE JAG DET?
    Maltemånsson skrev 2014-03-17 21:01:07 följande:
    Porrens Mecka!!!! Det låter ju oehört jobbigt och absolut ingenting man skulle vilja titta in till......
    Knall skrev 2014-03-17 21:03:35 följande:
    Åh! Vilken tumblr då??
    Jag är sparsam med länkning till den, man måste förtjäna den Drömmer

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!