Inlägg från: Maltemånsson |Visa alla inlägg
  • Maltemånsson

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Vaaa ???) skrev 2014-03-15 12:11:43 följande:
    Hur kan en tråd som denna få finnas ?
    Kastat ett öga på lite inlägg, men va ?
    Har folk inget att göra på dagarna.

Att det fanns så många porr och sex skadade personer här på FL chockar mig verkligen.
    Borde ni inte finnas på sidorna på nätet som har SEX som sin huvudsysselsättning eller vågar ni inte för er sambo/ äkta hälft ?

Skam och skäms !
    Nej förlåt. Jag skäms verkligen. Jag tycker om sex, och det är faktiskt inte ok, det har du rätt i.

Har dessutom redan läst hela Internet och alla dess porrsidor, har bara FL kvar. Men jag skäms.

Dessutom så har jag nu kommit upp i 6 ggr - HÄCKIS! Jag skäms för det också förresten.

NOT!!!!!
  • Maltemånsson
    Pitbon skrev 2014-03-15 22:23:03 följande:
    Känner mig hungrig Cool

antingen är det en person med smala underarmar, alternativt en man med en rejäl sälunge till k#k!

oklart vilket av alternativen det är.
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-16 00:23:04 följande:

Du leder. Men det gör inget för jag kom så många gånger igår att jag är uttorkad idag och har träningsvärk i hela kroppen och öm lite här och var. Sååååå synd om mig!!!!!!!!

Men jag kommer igen var så säker.
    haha, grattis! låter väldigt trevligt. Och dessutom reducerade du i matchen....trots din på gränsen till dödliga uttorknig. Du är stark, impad.

får se hur det går för mig idag. imorgon har jag min underbara kvinna tillbaka {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-17 00:13:27 följande:

Natten mellan fredag och lördag.
    jäklar vad det liggs nu - härligt!!! var det lyckat då?
  • Maltemånsson
    gilmore skrev 2014-03-17 20:27:22 följande:
    Åh hjälp jag kan inte glömma den där kåtblicken jag fick i lördags, vet inte vad jag ska ta mig till. Så var han snygg dessutom. Jag är dum i huvudet.
    fast du fick väl ligga iaf har jag för mig, men inte med "kåtblicken"...?
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-17 20:40:21 följande:

Vad gör du här???? är det inte nu du skall ligga och skava passionerat i timmar med din kvinna????
    believe it or not men det där jävla plan jäveln blev inställd pga väderfan....kommer imorgon istället. så nu är jag helt uppe-i-varv eller vad man ska säga med tanke på alla härliga tankar jag har haft....

satan
  • Maltemånsson
    gilmore skrev 2014-03-17 20:55:55 följande:
    Ja precis, meneeh.. Ja.. Ehum.

Du bara lockar med detta inboxandet hela tiden Gråter
    Men visst, skicka en bild till mig så får du länken till mitt happy place aka porrens Mecka aka min tumblr.
    Solig

Ah jag förstår exakt, nästan.

Porrens Mecka!!!! Det låter ju oehört jobbigt och absolut ingenting man skulle vilja titta in till......
  • Maltemånsson
    gilmore skrev 2014-03-17 21:20:11 följande:
    Det är en lång historia.
    Så var hela den där situationen med snyggingen-med-kåtblicken så fort över att jag knappt hängde med, jag pratade med honom, hånglade lite, vi knullade med ögonen, sen skulle han dra och ville att jag skulle med, jag blev osäker och visste inte vad jag skulle göra. Han försvann.
    Alltså den där stilen funkar säkert och många hade nog sprungit efter honom. VARFÖR GJORDE INTE JAG DET?

Jag är sparsam med länkning till den, man måste förtjäna den Drömmer

Åh, det är ju det där tricket som kvinnor gör mot män (har jag hört...), ett spel som om det funkar gör att offret drabbas av kåtslag... Hemskt. Men ändå fick du ligga, du fik den lilla vinsten iaf - inte så illa.

Jaha, vad måste man göra för att förtjäna den gyllene länken....? Får man skicka något till dig och se om det hjälper? Eller är det inte där skon klämmer?
  • Maltemånsson
    gilmore skrev 2014-03-17 21:34:06 följande:
    Ja jag fick ligga lite iaf.

Tja jag vet inte riktigt, var trevlig och charmig så löser det sig kanske Solig
    *fan hur är det nu man är trevlig och charmig*

Så Gilmore....erm brukar du komma hit ofta(*det vet jag redan att du gör*)...äh...har du haft det en trevlig helg (*det vet jag också att hon hade eftersom hon fick ligga, även om det inte var med Mr Kåtblick*)?

Äh fan....jag får försöka vara mig själv, göra så gott jag kan och inte forcera.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!