• MrMom

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen som spelar skinnflöjt?

En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 15:34:16 följande:
    Måste bara informera alla om att jag just onanerat! Känns viktigt!

Det får mig osökt att tänka på mannen jag hade onani maraton med, undra vart han tog vägen? Drömmer
    Bara att gratulera till en skön stund Tungan uteSkrattande
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 17:43:46 följande:
    Mm tack <3
    Nån särskild inspiration?
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 17:54:42 följande:
    Jaaaaaa! Som om du inte visste det *himlar med ögonen*
    .....lol....
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 18:41:15 följande:
    Du fick mig att le iaf.

Bara så innerligt trött på denna menlösa tillvaro. Vill bli något, göra något. Men fan vad??? Och jag måste bli "frisk" eller klar med skiten. Och inget händer, jag står still, stagnerat trots att jag lovat mig själv att aldrig göra det!!

Moment 22 och jag kan inte styra mitt liv. Som en jävla marionettdocka helt i händerna på andra. Missförstå mig rätt här. Jag älskar mitt barn hon är det absolut vackraste och bästa jag gjort i hela mitt liv. Men om jag hade varit själv så hade jag inte stått som jag gör idag. Då hade jag packat en ryggsäck och traskat iväg för länge sen. Men med barn kommer ansvar så jag står vackert kvar här och kippar efter luft i en rätt menlös tillvaro.

Kommer aldrig ångra mitt val och jag kan stå ut med den här skiten tills hon blir vuxen om jag måste. Men min hjärna skrumpnat fan ihop. Är som en understimulerad hund typ eller nått liknande.

Vill bli utmanad, göra saker, utvecklas och tja mest vara så som folk är mest. Eller så som jag inbillar mig att folk är mest.

Usch jag ä jobbig idag :-/
    Gå och titta på en film och slappna av Flört
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 18:48:06 följande:
    hahahah  lösningen på alla problem

Önskar jag kunde, men det får vänta......
    Utlösande, så att säga. Tungan ute
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 18:53:10 följande:
    Kan till och med vara förlösande Förvånad
    Ja mer av den varan... Glad..
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 18:56:16 följande:
    Ja tack, varje dag hade suttit fint eller iaf minst 3 gånger i veckan för jämnan *drömmer mig bort till mitt nästa liv*
    Bara att ta tag i det då... Flört
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:03:50 följande:
    Lite seriöst menad fråga då.

Finns det nått ställe där man kan typ göra test för att få ett hum om vad man är bra på, borde göra osv. Samt nån sida där man kan kolla yrken och vilka yrken det finns en framtida brist inom eller redan är brist inom?

Försöker göra planer för resterande del av mitt liv.
    Det jag vill göra får eller kan jag inte göra, så då måste jag hitta något annat. Och jag måste flytta också inser jag om jag skall få gjort nått Känns inte helt bra, måste ju ske innan mini börjar riktigt skolan OCH jag vill egentligen inte alls ta ur henne ur skolan hon går i, den är bra, mindre än andra och hon mår bra av att gå där. Fan!!! Skrikandes

Chockartad insikt slog mig just, jag kommer få ge upp mitt barn och låta henne bo hos pappa. Hur i helvete överlever man det då? Eller dra upp henne från allt känt för att jag av ego skäl vill bli något och ha en möjlighet till en annan framtid. Helvetes skit!!!

KÖRKORT!!!!!! kanske kan lösa det, men då får hon ju sjuhelvetes långa dagar på fritids. Jag är sån löjlig jävla hönsmamma, vet att andra barn absolut överlever på fritids, men va fan fritids innan skolan, fritids efter skolan, när hinner man umgås med sitt barn?? Hur gör folk?
    Prova denna länken...

http://www.jobbsafari.se/persontypstest
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:06:43 följande:
    Ja om det nu vore så jäkla lätt!!! *morr*

Om du bott här så hade jag antastat dig sexuellt minst tre gånger i veckan oavsett vad fan du tyckte om det!

*försöker se skrämmande och högst dominant ut medan jag blänger upp på dig*
    Hahahaha... Skrattande
    Det var det bästa ''hot'' jag någonsin fått...Tungan ute
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!