HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:03:50 följande:
Lite seriöst menad fråga då.
Finns det nått ställe där man kan typ göra test för att få ett hum om vad man är bra på, borde göra osv. Samt nån sida där man kan kolla yrken och vilka yrken det finns en framtida brist inom eller redan är brist inom?
Försöker göra planer för resterande del av mitt liv.
Det jag vill göra får eller kan jag inte göra, så då måste jag hitta något annat. Och jag måste flytta också inser jag om jag skall få gjort nått
Känns inte helt bra, måste ju ske innan mini börjar riktigt skolan OCH jag vill egentligen inte alls ta ur henne ur skolan hon går i, den är bra, mindre än andra och hon mår bra av att gå där. Fan!!!
Chockartad insikt slog mig just, jag kommer få ge upp mitt barn och låta henne bo hos pappa. Hur i helvete överlever man det då? Eller dra upp henne från allt känt för att jag av ego skäl vill bli något och ha en möjlighet till en annan framtid. Helvetes skit!!!
KÖRKORT!!!!!! kanske kan lösa det, men då får hon ju sjuhelvetes långa dagar på fritids. Jag är sån löjlig jävla hönsmamma, vet att andra barn absolut överlever på fritids, men va fan fritids innan skolan, fritids efter skolan, när hinner man umgås med sitt barn?? Hur gör folk?
Prova denna länken...
http://www.jobbsafari.se/persontypstest