• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-07-08 22:53:17 följande:
    Det var nallen som undrade. Oskyldig
    Uh-huh......
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-07-08 21:59:36 följande:
    Berätta, berätta jag vill veta vad som är på riktigt
    Jag vill också veta! (Fast mest vill jag veta vad det är Brunhilde tvivlar om. Inte för att jag vaken kan eller vill övertyga någon om något.....take it or leave it, liksom, men det skulle vara intressant ur en psykologisk synvinkel.)
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee

Nej, steka plättar, var det...... Varför är det så varmt att man inte kan äta på normala tider för Skrikandes

• Aniiee
    ulfsas skrev 2014-07-08 23:38:02 följande:

7-0 ?!?!?Förvånad

Ouch!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-08 23:48:54 följande:
    1-7 blev det
    Och jag fick en biljett till en pokerturnering Solig
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-09 01:09:20 följande:
    Nallen är väldigt förtjust i plättar. De är bättre anpassade för honom storleksmässigt än vanliga pannkakor vilket gör att han känner sig som normen istället för avvikande.

Det förstår jag =) Rårörd björnbärssylt blev det p plättarna också =)
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-09 01:50:49 följande:
    Det blir till att ruska hjärna då
    eller jag menar några ruskar hjärna tupp eller nått.

Hur länge ska det vara så sjukt varmt? Kan inte sova och känner mig som om jag suttit i bastun i en vecka. Jag tyar inte längre!
    Håller fullständigt med du Obestämd
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-09 02:03:23 följande:
    Grattis!
    Tack! Nu ska jag bara komma ihåg pokerturneringen..... 
  • Aniiee

Vad får folk ut av att regga sig med lika nick och "låna" avatarbilder, egentligen?

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!