• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Det står på min flaska att jag ska dela den med Åke. Nu har jag väntat på den där Åke i flera timmar, men han dyker aldrig upp. 

Så nu har jag tröttnat på att vänta. Hör du det Åke, nu dricker jag upp din del också! Tungan ute

• Brunhilde
    Mandi74 skrev 2014-06-28 22:17:06 följande:

Blöta fittor är överskattade och onödigheter, för rumpmän.
    Det räcker alltså med att man har en blöt rumpa då. *går och hämtar mixerstaven*
  • Brunhilde
    Mandi74 skrev 2014-06-28 22:27:59 följande:

Du behöver inte ens tänka på det, han spottar en gång så är det löst. Fram med Hänt i veckan istället.
    Min håller nog inte måttet ändå Gråter
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2014-06-28 22:38:47 följande:
    Klart jag är. Men då får det så klart vara kärleksfullt "Snopp i Snippa" sex (SiS). Inget sånt där med att stoppa snoppen  i munnen eller gud förbjude, i rumpan (då måste jag ju dessutom bli strappad). Det är ju inte kärlek eller hur? Munnen äter man med och rumpan bajsar man med! Så det så!
    Och glöm inte att man kissar med snoppen eller snippan. Har herrn några avvikande intressen han vill dela eller? Oskyldig
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2014-06-28 22:45:14 följande:
    Äsch nu skall du inte vara så negativ. Du har kanske en massa spännande lappar att läsa istället. 
    Kanske går att locka någon litteraturforskare med alla kakor med lappar jag förmodas ha mellan benen, alternativt ett kakmonster.
  • Brunhilde
    Mandi74 skrev 2014-06-28 22:59:14 följande:

Skäms

Hur vet man det då?
    Du märker om kattsvansen dansar eller inte.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-28 23:52:54 följande:
    Labrinth ? Beneath Your Beautiful

Alltså, jag bara älskar den, det är min nya kärlek typ. Ändå får jag lust att lägga mig ner och lipa i fosterställning då och då. Mycket märklig effekt har den iaf på min själ.
    Inte riktigt min musik, men han ser otroligt gulligt nördig ut och det är helt klart ett plus!
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-28 23:59:15 följande:

Fan hur formulerar man nått klämkäckt mail till en fullkomlig främling som jag just ramlat över via FL men tänkte maila på fb.

Det står still i mitt huvud verkligen och jag känner att just idag är jag definitivt socialt handikappad typ. Hur jag än skriver i mitt huvud så blir det bara FEL FEL FEL.

Tror jag kan skriva vad som helst, men vet absolut inte hur man startar en vettig konversation med någon av det manliga könet bara sådär. *suck* Darn vad kass jag är. Obestämd Tyst

Får bara sjuka meningar i mitt huvud som typ hallå kexet kom hem till mig och smula hahahah och sen är min gärna igång, komsi komsi vi kan kasta smulor på varandra, knäckemacka till frulle i min säng hö hö....

Och nu kan jag inte sluta garva åt alla helt vridna raggningsmeningar jag får i mitt huvud, typ omvända från såna där vanliga standard fraser...

Det är väl inte så jävla svårt! Du skickar ett enkelt "Knulla?" och bifogar en bild av din hallongrotta.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 00:08:49 följande:
    hahahha har inga såna hemma ju, inte orkat baka, men det kanske får bli ett projekt för morgondagen om det skall vara uselt då också.

Nå jag har filat ihop en tanke, inte mailat det ännu dock.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------God kväll.

Hör av mig med anledning av auktionen jag vann tidigare idag på familjeliv, en Malin sålde dig till högsbjudande, lite som plåster på såret du fått för du inte kan åka på inflyttningsfesten. Nå jag vann, du är körd now and forever! Så vet du -----------------------------------------------------------------------------

Funkar det eller är jag alldeles för jävla störd som vanligt hahahha
    Nappar han inte på den, så är han varken spontan eller rolig och då vill du nog ändå inte ha honom. Enkelt val.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 00:15:55 följande:
    Nå jag kör på den, hans kompis "försäljaren" tyckte den var bra också så =)
    Tänk att du har köpt en egen karl. Grattis! Du kanske inte kan byta in honom förens efter sex månader, men de brukar ha öppet köp i fjorton dagar. Skål
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!