Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-04-04 12:59:03 följande:
    Jag tar gärna del av den i så fall!

Jag drömde i natt att jag var hos dig! Vi satt på en brygga med fötterna i vattnet och pratade skit.. smile2.gif
    Åh underbar dröm!! Jag kan göra den verklig om du kommer hit. Ligger en sjö här med brygga en bit ovanför där jag bor.

??????????
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-04 12:57:28 följande:
    FK skulle behöva handläggare att sköta handläggarna.. Eller att man kunde sköta ALLT elektroniskt med kvitto på att det kommit fram...
    Det hade varit något det. Jag hade lätt tagit jobbet att övervaka fk. Är så jäkla duktig på att uttala meningen gör om och gör för helvete rätt!
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-04 13:46:50 följande:

Just nu skulle jag behöva en boxningsboll eller liknande att avreagera mig på! Skrikandes

Om konsulterna lät mig sköta mitt jobb - ett jobb som jag kan jävligt bra - och bara lita på vad jag säger!!!

smile8.gifsmile8.gif

En boxningssäck. Variant hård, stor och tung. Så man kan slå utav bara helvete och känner som en rekyl av slagen i axlarna. Då vet man att man slagit rejält. Underbar känsla faktiskt. Borde fan fortsatt med boxningen tänk om jag hade varit lika klarsynt då som nu men Näää.

Peka fuck joo åt dom ????
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-04 13:44:51 följande:
    Så fort förkylningen släppt och vattnet blir lite varmare? smile2.gif

Skulle vara väldans trevligt!
    Ja varmare vatten är att föredra om man ska ha i fötterna.

Och bli nu frisk kvinna!!!!! ??

På allvar ät två knäckemacka eller flatbröd (lchf) med honung och hackad vitlök på på morgonen sen ett på kvällen i fem dagar. Brukar räcka med tre för min del. Men fem är grund ordinationen.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-04 13:40:42 följande:
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-04 12:23:53 följande:Jävligt vackert! Drömmer
    Nawww vad gulliga ni är.....Kyss

Ibland så

Återgår genast till formatet rabiat hynda!!!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-04 13:45:49 följande:
    Med barsk min och hyttande näve? smile9.gif
    Barsk absolut. Men ena handen på en bred höft och ett finger i luften. Ett finger med en lång och jävligt hård nagel. Väldigt obra att mucka med!
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-04 14:48:05 följande:
    Vågar fasen inte peka finger åt dem. Obestämd

Men tro mig, jag har god lust! smile2.gif
    Du för måla upp en realistisk bild i huvudet och peka finger för. Visioner är bra saker.
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-04 14:53:27 följande:

Nu har mina barn åkt iväg med deras pappa så det är bara jag och katten hemma i ca 1,5 vecka. Sjukt härligt! Även om jag kommer sakna mina härliga monster Hjärta

Högskoleprovet imorgon. Tjoho..

Härligt. Lycka till på provet frugan. Jag minns det som ganska roligt fast det var drygt hunds år sen.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!