• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ulfsas skrev 2014-05-09 12:02:29 följande:
    Själv så roade jag mig 5 ggr igår. Mycket tvätt blev det.

Har dresserat barnen till att vika så stryker jag.

5 maskiner räcker inte på lååååånga vägar... Dels har jag en karl som har mer kläder och byter mer ofta än en genomsnittlig kvinna, dels gar jag en bonusdotter (snart 10) som byter kläder 3 ggr per dag, alltid skitig och dan.. (Lyckliga onge!)

Grabben lyckas dock med konsstycket att alltid spilla något i sängen (trots mat/ dryckförbud i sovrummet), få näsblod eller annat så hans sängkläder tvättas ofta..

Nu öhar jag dessutom införskaffat "dra-på-lakan" med resår så nu kanske skiten ligger kvar i sängen i mer än en natt... (Brukar alltid ligga på golvet på något magiskt vis.. )

Jag tvättar och stryker.. Sorterar barnens tvätt ner i deras tvättkorgar som de själva får hämta, vika och lägga in snyggt i sina garderober..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Smecker skrev 2014-05-09 12:50:36 följande:
    Ja det kan ju behövas, med min enorma yta. Undrar om det är tillåtet att beordra någon av min personal att åka hem till mig och göra det..

Det är ju det Minions är till för... Och varför man är bas.. "Du där! Fixa en cola med is och ta sedan tvätten!"

Lixom.. Hallå? Duh...

• Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-05-09 13:58:35 följande:
    Vill du se bilder?!

Jo fick ditt sms men med min amningshjärna kom jag inte ihåg och sms:a tillbaks.

Elak!

Haha! Det är lugnt! Svara när du hinner och minns! Mitt nummer har varit detsamma i över 10 års tid!
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-05-09 14:22:04 följande:
    Va väldresserade kids, min dotter vet nog inte ens vart tvättstugan finns i huset. Och nej vi bor inte i ett hyreshus eller slott utan en helt vanlig villa 

Om vi säger så här.. Det visste inte de heller innan jag kom in i bilden.. De kan t.o.m sätta igång en maskin själva.. Med lite hjälp..

De är dock inte kompis med dammsugaren.. Ack och ve vilket liv det var igårkväll när de skulle städa sina rum!

*Evil stepmother*
  • Knall

Men seriöst?!! Är det inte tvättmaskinen så är det torktumlaren! Fanskapet har läckt ut kondensvatten över halva tvättstugan!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

• Knall
    Smecker skrev 2014-05-09 16:14:50 följande:
    Tyvärr har jag inga Minions, bara Igors.

Om du målar dem gula och tvingar på dem hängslebyxor så borde det väl funka?
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-09 15:46:41 följande:
    Släpp allt och kom hit på besök, Knall?!

Kommer vid Kristi Flygare!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-05-09 19:05:39 följande:
    Du ska inte dra i slangarna i tvättstugan! Det får du göra någon annanstans. Helst där det inte är risk för okontrollerbart vattenläckage. 

Men jag är ju så bra på det!

Det blir alltid visst läckage när jag drar i slangar...
  • Knall

Superquinnan har just satt igång mat, ytterligare en maskin tvätt och sytt igen hål i lillfias onepiece...

Har dessutom träffat en fyramånaders tax/ chiuaua valp! Vill ha!! Så jävla söt!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!