• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DET SKALL VARA RIKTIG GRAN!!!!!!!!!!1!!1

It takes a fool to remain sane
  • Schna
    Monte skrev 2014-08-02 09:42:20 följande:

Jag var för smart för mitt eget bästa.

Happens all the time.

Själv har jag lyssnat hela natten på en extremt slemmigt snarkande gubbe och håller nu i mig anti-förstoppningsmedel. Dessa tu icke relaterade.

Hurrrrrv!
  • Schna
    ErnstHugo skrev 2014-08-06 16:34:57 följande:

P2 är oftast mycket bra radio. Inte som dansk P2, men ändå.

• Schna
    HäckHäxan skrev 2014-08-08 07:45:20 följande:

God morgon. ( jag avskyr morgonen men önskar eder alla en god sådan iaf! )

Snart skall jag väcka mitt barn och cykla till vårdcentralen så de kan ta sockerprov på min dotter på fastande mage för de har v någon märklig anledning fått för sig att hon har diabetes sen att jag säger att hon inte har diabetes, att det inga tecken eller ens antydningar till det finns SPELAR ingen roll. Jag är ju bara mamma på heltid så jag LÄR ju inte snappa upp om det är något galet med mitt barn.

Så kan det gå när man går till VC för att kolla om barn har UVI. Något jag också ar säker på att hon inte hade och som testet igår visade att hon inte hade. Utan jag tror rännandet på toa har blivit en fix ide men ville utesluta UVI för säkerhetsskull. På samma sätt som de är en fix ide att undra om ALLT är giftigt eller farligt. Springa och tvätta händer eller fötter för att hon bestämt att det är farligt. Sen att jag förklarar att hon redan borde vara död brädan om allt hade varit farligt med tanke på att hon helst går barfota överallt det spelar ingen roll. För just nu är tydligen allt farligt. Sa till och med det inne hos läkaren att jag tror hela altet bara är en fas. Det snappade han inte upp som en hint allt och hängde på nej han bad oss komma okristligt tidigt för att ta ett stick i fingret istället. Och mumlade något att om det inte är sockret så ska han skiva remiss till barnläkare på sjukhuset. Något jag tänket säga till honom är helt onödigt.

På allvar om jag trott att mini hade diabetes bara om så bara som en flyktig tanke så hade jag redan intagit min mormors hem för att kolla det där sockret. *suck*

Så nu sitter jag på min trappa med kaffe och skall strax väcka ett stycke avkomma och tvinga henne att cykla till byn på fastande mage. Jippie!!! Nä!!

Ha en skön dag allihop.

God morgon!
  • Schna
    jonas1974 skrev 2014-08-08 09:39:53 följande:

Bilen går bra?

Hur mår ni?

Den är nyservad och går oerhört bra. Mitt eget mående hänger lite på hur dyrt det blev, har inte vågat titta på fakturan än. Sen tycker jag det ilar lite i ryggen liksom? Höger sida, när jag böjt mig några gånger.
  • Schna
    jonas1974 skrev 2014-08-08 09:55:03 följande:

Det löser vi med lite massage, invändig eller utvändig..your chioce.

Fakturan skickar du till rixfm

Det var minsann ingen dum idé! Ska fråga mannen så fort han kommer hem från jobbet. Tack för tipset! x 2
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-08-08 22:27:22 följande:

Meh, det räcker ju att de pudrar det lite 

Och kanske grunda med en bra concealer? I värsta fall..
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-08-08 22:54:41 följande:

BB Cream

Jag var tvungen att googla det där men JA!
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-08-08 23:02:14 följande:

Ah. Du har ingen TV?

Märks det så väl?
  • Schna

Nu kan ni komma och slicka på mina golv, så rena är de. Ni kan till och med köra in tungan i hörnen om det frestar. Dang! <3

Jag blev djurlös nyligen, för första gången i mitt liv, och har nu sanerat hela lägenheten, beställt nya golv till alla rum samt tapeter i två. Och nya köksluckor.. Planerar även att återgå till den helsvarta garderob jag kunde ha för 20 år sen när jag inte hade vita pälsdjur sist, bara för att jag kan. Vi får se.

Utöver detta har jag ägnat dagen åt att misslyckas infoga bild på en krämig chokladtårta här i tråden. Why?!?

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!