• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Bah! Vill inte, vill inte, vill inte........ Men det är la bara att masa sig upp ur sängen, le falskt men tappert och sätta igång dagen..... Please, somebody, kill me!

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Tittar skrev 2014-07-05 18:23:45 följande:
     Och det passade in i Sex och Dravel?    Haha, har ni fått er ett skjut? Gått på stripklubb? Nånting?
    Du vet att "dravel" innefattar allting som inte är "sex", va? Antar att du inte läst så mycket i tråden. Det är mest dravel och en del sex..... Men mest dravel.....
    Monte skrev 2014-07-05 18:31:09 följande:
    Jag tänkte precis beskriva vad jag käkat till middag, (rada upp ingredienserna), vad jag gjort idag och vad alla jag känner gjort idag. Om jag hann hade jag tänkt meddela när och hur jag ämnar idka samlag imorgon, kanske klämt in något litet personligt problem också och avslutat med ett par låttips men nu vet jag inte om detta är rätt tråd.
    Bring it on!
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-05 18:21:27 följande:

Har ränt på stan med blivande brud och en massa andra damer..

Smyckestillverkning, sminkning, lunch och snart middag på stan... Blivande bruden klädd i peruk, mantel, och farmorsrock. .

Hoppas jag ALDRIG släpas ut på en möhippa. Sist min flickvän frågade om hon fick gifta sig med mig (ja, hon sa faktiskt så) så fick hon en känga......
  • Aniiee

Flyttar filmer från en hårddisk till en annan.... hur tusan fick jag så mycket film?

• Aniiee

Geeze, peopole...... Solig

• Aniiee

"Jag mår dåligt //...// Jag dricker 4-5 liter vatten om dagen."

Eh... DUH! Inte konstigt att du mår dåligt.......

• Aniiee
    Knall skrev 2014-07-06 16:27:05 följande:
    .....
    Ibland tror jag att folk VILL dränka sig själva.....
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-06 20:10:25 följande:
    Jag har ett par jag kan assistera....
    Solig
  • Aniiee

Någon som hört devisen "plan the work, work the plan" någon gång? Jag är väldigt bra på det första, väldigt dålig på det andra....

• Aniiee
    Monte skrev 2014-07-06 22:23:43 följande:
    Oh I do!

Sorry det där ovan lät som en betydligt grövre förolämpning än avsett. Jag är full och hög och allt möjligt här.

Räknas jag som finkulturell om jag berättar att jag sett Walk the line ellervadenheter typ tre gånger?
    Det är det säkert. Jag vet inte ens vad Walk the line är för nåt Skäms
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!