Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-08-22 19:58:50 följande:
    Ge mig gärna fotmassage!

Det är nog bara bra med henne..
    Trodde aldrig att du skulle fråga!Drömmer Ja kommer du hit så ordnar det sig...du kan få kaffe med! Solig

Okej...låter bra det!Glad
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym skrev 2014-08-22 22:43:49 följande:

Sa du kaffe?

Vid närmare eftertanke så tror jag bestämt att jag skrev det, men japp kaffe! Vill du också ha eller?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-08-23 01:35:18 följande:

Just idag suger allt getpung. Fast jag borde vara glad och tacksam. Det finns så mycket att vara tacksam för, källaren är inte översvämmad och jag behöver inte oroa mig över att jag glömt betala försäkringen

Tycker fan synd om dig, hoppas det rätar upp sig för det förtjänar du verkligen. Gilla det du skriver och dina musiklänkar är både bra och uppmuntrande...ja blir väldigt tomt när du inte är lika mycket närvarande.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Orcha skrev 2014-08-23 09:35:46 följande:
    Varför skrev jag det anonymt för? Ja, jag vill ha kaffe, asmycket. Stora baljor svart, hett och mörkrostat. Tack.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.

Haha...självklart ska gluggen få kaffe! Bara att masa dig hit, sitter just och insuper lite...mmmm...gott skit det här! Jo såhär är det, har man inte valt anonym eller inte så blir man visst nummer tilldelad anonym och att posta som denna. Kanske kan vara om det är känsligt ämne man skriver om och inte vill göra sig till känna, men kaffe är ju inte så himla hemskt!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-23 10:11:11 följande:
    Haha...självklart ska gluggen få kaffe! Bara att masa dig hit, sitter just och insuper lite...mmmm...gott skit det här! Jo såhär är det, har man inte valt anonym eller inte så blir man visst nummer tilldelad anonym och att posta som denna. Kanske kan vara om det är känsligt ämne man skriver om och inte vill göra sig till känna, men kaffe är ju inte så himla hemskt!

Men vafan...nummer? Nu mer!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-08-23 14:07:39 följande:

Och jag vaknade med en mancold. Har dock beställt godis av en människa i min närmiljö och förväntar mig ett känslomässigt uppsving inom kort. Min poäng är hur som helst att du kanske skulle kunna tröstäta eller nåt?

Ajdå din stackare! Är mycket vitaminer i godis så du blir nog frisk på nolltid! Hur som...krya på dig!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-08-23 14:44:03 följande:

Men åh.

Ja men då kan jag väl passa på att tacka för Schna här och nu då eftersom jag aldrig någonsin kommer ihåg att fylla i signatur på första försöket.

Så länge du inte har fyllt i anonym så förblir du anonym (Anonym). Och verkar som hur många som helst som kan just vara anonym (Anonym) rätt roligt faktiskt! Som bäddat för intriger
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Men åh.

Ja men då kan jag väl passa på att tacka för Schna här och nu då eftersom jag aldrig någonsin kommer ihåg att fylla i signatur på första försöket.

Så länge du inte har fyllt i anonym så förblir du anonym (Anonym). Och verkar som hur många som helst som kan just vara anonym (Anonym) rätt roligt faktiskt! Som bäddat för intriger
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Men åh.

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Haha...vafan! Gick budskapet fram tror ni? Jävlar vad det laggar och buggar.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!