• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-05-08 10:59:05 följande:
    Ja och det gjorde du verkligen! Vad kul för er, ni verkar passa så bra ihop.

Jag har nog aldrig varit rädd för kärleken vad jag minns, men jag har dragit mig för att bli förälskad vet jag. Det är lite av en sinnessjukdom jag inte alltid haft tid med.. Sen är det ju självklart inte roligt att bli sårad om det blir så, men det är ju så det kan bli alldeles oavsett vad den andre påstår. Det går inte att komma ifrån men jag tycker inte att jag vill låta alla "men tänk om" komma ivägen för allt trevligt jag kan uppleva och ha med mig resten av mitt liv sen. Jag har nog rätt krass syn på tvåsamheten men en sanslöst romantisk syn på livet och mänskligheten.

Inte för att någon hängde med där nu då..

Jag hängde med.. Tror jag...

Försöker tänka som du.. Sedan är det ju så, att något som känns så självklart för stunden kan visa sig vara helt uppåt väggarna när det är över och man har tid att reflektera..

Men man måste våga och hoppas på det bästa.. Man kan aldrig veta på förhand om det skiter sig..

(Nu är jag alldeles för trött och febrig för att kunna vara djup och filosofisk märker jag.. Det är okej att läsa och hoppa vidare.. )
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    NyttNamn skrev 2014-05-08 10:59:12 följande:
    Har fan allvarliga problem i dag... 

Vet inte vad jag ska måla för färg på naglarna??!! 

Lackade av innan jag gick och la mig i går kväll, och nu har jag inte nån lust alls till nån särskild färg 

Olika färg på var nagel?! Regnbåge!!
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-08 11:06:23 följande:
    Verkar som jag blir sjukskriven snart, så vem vet. Snart kanske en Fjäril står och knackar på dörren...

*Tvättar röda mattan*
  • Knall
    Schna skrev 2014-05-08 11:17:53 följande:
    STOPPA PRESSARNA!

Efter att ha googlat ordets innebörd önskar jag byta ut "krass" till "realistisk".

Du har stark google-fu....
  • Knall
    Schna skrev 2014-05-08 11:24:29 följande:
    Jag fick inte välja vinkel! Rakt fram skulle det vara. Glasögon av, stängd mun. Resultatet som jag såg det innan jag godkände var fruktansvärt, men hem kom det en bild jag skulle kunna rama in på väggen här hemma. Ser sjukt snygg ut där, knappt igenkännbar.

Jag och frissan var ju lyriska över mitt hår igår..

"Ååh! Det kommer bli så fint på dina kort!"

Tills båda samtidigt kom på att de tas i svart- vitt..

Jag började fnittra när polisen som tog korten sa ; "Ner lite med hakan.."

Åmindes när ex- sambon skulle ta nytt passfoto och blev tillsagd samma sak.. Han missuppfittade dock vad de menade så han försökte göra hakan längre..

Tjejen bakom kassan sa till honom 3 gånger innan han fattade och vid det laget så skrattade både hon och jag så vi tjöt..

Blir inga inramningar här.. Blir snarare fram fort med pass/ID och sedan gömma dem igen så fort min identitet är fasställd..
  • Knall

Jag behöver en ny tvättmaskin.. Alternativt ytterligare en så att det inte tar en sådan förbaskad tid att tvätta..

Nya tvättlinor, torkrumlare och ett torksskåp önskas också..

Fast skönast vore det ju om min familj kunde sluta generera så mycket tvätt!

Jag gillar att tvätta.. sortera, vika, hänga, mangla och stryka, men inte när jag inte hinner med och det inte finns utrymme!

Vi har planer på en större tvättstuga *hjärta*, men det blir väl inte inom de närmsta 2- 3 åren..

Btw.. Ljusa/ vita örngott är en dålig idé när du har nyfärgat hår och fortfarande fuktigt hår efter dusch...*pucko*

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-09 07:53:39 följande:
    Guu vad du roar dig, Knall!

Jag vet...

Man måste ju leva lite... Typ..
  • Knall
    Smecker skrev 2014-05-09 07:53:50 följande:
    Jag är nöjd om jag hinner tvätta en gång i veckan. Får snart börja ansöka om kompledigt för att tvätta. Eller börja jobba 40h/v.

Skaffa hembiträde?
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-09 08:00:20 följande:
    Glamouren flödar!

Eller var det vattnet från tvättmaskinen...?

Ååååh! Påminn mig inte om översvämningen häromveckan! Då hade jag lust att gråta!

Dessutom har maskinen börjat ge ifrån sig mystiska ljud.. Jag kreverar om fanskapet bestämmer sig för att dö!

I eftermiddag någon gång borde det mesta vara klart.. Lite tvätt på linorna som ska torka, annars börjar det bli ordning på torpet igen!
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-05-09 10:26:14 följande:
    Då skulle du har våran tvättstuga Jag som hatar och hålla på med tvätten älskar våran tvättstuga

Retas bara.... Gör det... Fick du mitt sms eller har jag antastat någon annan stackare?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!