Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Schna skrev 2014-05-08 10:59:05 följande:
Ja och det gjorde du verkligen! Vad kul för er, ni verkar passa så bra ihop. Jag har nog aldrig varit rädd för kärleken vad jag minns, men jag har dragit mig för att bli förälskad vet jag. Det är lite av en sinnessjukdom jag inte alltid haft tid med.. Sen är det ju självklart inte roligt att bli sårad om det blir så, men det är ju så det kan bli alldeles oavsett vad den andre påstår. Det går inte att komma ifrån men jag tycker inte att jag vill låta alla "men tänk om" komma ivägen för allt trevligt jag kan uppleva och ha med mig resten av mitt liv sen. Jag har nog rätt krass syn på tvåsamheten men en sanslöst romantisk syn på livet och mänskligheten.
Inte för att någon hängde med där nu då..
Jag hängde med.. Tror jag...
Försöker tänka som du.. Sedan är det ju så, att något som känns så självklart för stunden kan visa sig vara helt uppåt väggarna när det är över och man har tid att reflektera..
Men man måste våga och hoppas på det bästa.. Man kan aldrig veta på förhand om det skiter sig..
(Nu är jag alldeles för trött och febrig för att kunna vara djup och filosofisk märker jag.. Det är okej att läsa och hoppa vidare.. )