• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-07-04 21:33:47 följande:

Mer död än levande ikväll...

Och nästa gång de pratar om kontorsflytt på jobbet säger jag upp mig!

I hear you. Och... I hear you.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-04 21:51:13 följande:
    Jag älskar mitt jobb och fixar gärna allt möjligt, men när andra får cred för saker jag och mina två sekreterarkollegor gör, då lackar jag ur lite. De ansvariga har bara strulat till allt och vi får släcka bränderna. *suck*
    Usch för sånna.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee

ÄR det dags att dö nu?

• Aniiee
    Monte skrev 2014-07-04 22:55:50 följande:
    Ja det är det. Jag först, du sen. Eller tvärtom?
    Nån av oss. Känner mig helt klart redo för ättestupan......
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-04 22:56:25 följande:
    Låter dumt.. Jag längtar just nu efter att gå upp kl 06.00 imorgon och sedan vara borta hela dagen då grabben beter sig värre än värst just nu....
    Ajdå, då kan man behöva ett break.
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-04 23:08:26 följande:
    Aa me tooo... men jag tänker återfödas som oerhört perfekt människa.
    Bra plan Solig
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-04 23:10:07 följande:
    Ja, vet inte vad som har flugit i honom.. även hans kompisar reagerar, tycker att han är sur, tjurig och uppkäftig...
    Det kanske har hänt något?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-04 23:56:37 följande:
    Han vägrar prata.. Med oss, skolan, kompisar..
    Det har hänt något. Så det är bara att parkera dig på ungens rum tills han pratar.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-05 00:30:51 följande:
    Nej, idag är ingen bra dag att göra det på!
    Meh! jag tyckte ju det.....
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-05 00:34:56 följande:
    Vi har pratt i hans rum nu.. Tonårshormoner blandat med att mammas sambo är psykopat.. typ..
    Jobbigt. Men bättre än alternativen. Sist en unge i det här huset vägrade prata om något slutade det med rättegång..... inte för ungen, då....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!