• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fast om jag blir helt personlighetsförändrad så kan man ju inte vara bombis....

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-04 00:03:39 följande:
    Bara björkris.
    Synd på björkarna bara...

Äh, vad säger jag? Jag vill ju såga ner varenda björk i hela världen så jag slipper den biten av den förbenade pollensäsongen. Fram med riset!
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-04 00:14:33 följande:
    Jag gillar det. Eftersom jag nu inte läst Yuri alls innan så kan jag inte kritisera så fasligt. Men jag hade skrivit rabarberstjälk och inte stånd. Om du nu inte menar att kvinnan skär ner massvis med rabarber då.
    OK, får ändra det. Min mormor sa alltid rabarberstånd om enstaka själkar..... 

Kul att du gillade det.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-04 00:16:09 följande:

Hm, det är först när man ser texten "busted!" över hela skärmen man vet att man fostrat sina barn rätt...

Been there.

Så sant, så sant.... Solig
  • Aniiee
    D W skrev 2014-07-04 00:25:10 följande:
    Lite större blir den nog
    skövlad regnskog
    rakade mannen hittar
    förvunnen fallos

på haikutemat då
    Ursäkta mig, men jag dig lite nu.... Solig
  • Aniiee

There, I'm back (and home). Nu ska jag få ordning på mina filmer i hyllan.Passa på att räkna dem också......

• Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-04 20:25:55 följande:
    Inte rakad, vaxad.

Ska börja säga pudeln istället. I sängen - åhh.. knulla min pudel.
    Brunhilde skrev 2014-07-04 20:27:34 följande:
    "mys med min plaskblöta pudel"
    Now you're playing with fire.....

• Aniiee

Varför har jag ont i huvudet nu igen....?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-04 20:42:51 följande:
    Det var inte meningen att förolämpa din pudel Skäms Solly!
    Jag har ingen pudel....... Dock har jag en fitta.....
  • Aniiee

Vem släpade in en katt? 

*nyser som en tok och ögonen rinner*

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!