• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-05-05 08:59:21 följande:
    Kunde jag så skulle jag ta med dig nånstans, sen kunde vi prata när vi behöver prata och vara tysta när vi inte orkar prata. Bara vara.

Eller festa varje natt.

Tummen upp på den!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Yeeey! Nya glasögon beställda, imorgon ska jag fixa håret och så ska jag titta efter skor... Bara klänning kvar att inhandla..

Jag och mannen har gemensamt beslutat att jag inte ska spela tv- spel mer.. För bådas mentala hälsas skull...

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-05-06 20:39:21 följande:
    Härligt, annars kan du ju gå runt i brillor och nya heta skor, är säker på att mannen hade uppskattat att få maten serverad av dig klädd sådär Jag hade jag uppskattat det enormt!

Blev erbjuden att få hit en naknakocken, funderar ännu, kravet var dock att även jag skulle vara naken har förhandlat fram att jag får gå runt i förkläde Men nå jag får se hur det blir med den saken haha

Tv spel, livsfarligt Fast du är alltid välkommen hit och spela sonic på mitt antika sega, 2 player, sjukt kul!!

Ett par svarta pumps?

Wohoo!! Kör!! Tycker att min man kunde servera mig frukost på sängen iförd enbart förkläde någon morgon..

Men ja... Jag har "serverat" honom mat naken. .. Men vi kom aldrig så långt som till maten..

Haha!! Vi kan ta lite r&c till det så blir det än mer kul!
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-05-06 20:52:22 följande:
    Tack att du påminde mig jag måste komma ihåg och beställa nya linser, snart solglasögonssäsong!

Direktoptik!!!!
  • Knall
    Anonym ( ) skrev 2014-05-06 20:52:22 följande:
    Tack att du påminde mig jag måste komma ihåg och beställa nya linser, snart solglasögonssäsong!

Ledigt något i veckan/ nästa vecka?
  • Knall

[ te=73173394][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-05-06 21:11:54 följande:[/quote-nick]Åhh jag hade varit glad och tacksam för att bli serverad något alls av en man när jag ligger i sängen hahahah Fast jag har fått frukost på sängen av en man en gång, men det var inte i min säng han hade spenderat natten utan i tjejens som jag bodde ihop med Han tyckte synd om mig som fått ehh vara åhörare hela helgen typ och gav mig kaffe och macka på sängen, så sött, rostade med ost och paprika på. Kompisen muttrade surt från köket att vaaa fan jag får aldrig nått sånt Nä vi hade så jävla kul ihop, saknar henne som fan verkligen, i oktober har hon varit död i 10 år och i mitt hjärta lever hon ännu och jag saknar henne så otroligt mycket Världens bästa, knäppaste och suraste, uppkäftiga jävla Tessan

Hon är den enda jag känner som försökt ragga upp tre bögar på samma kväll på samma krog, noll sensor, jag och min killkompis skrattade ihjäl oss när hon spanade in sista killen och min vän B sa visst kör på bara Tessan, men bara så du vet så är det min pojkvän, varpå hon utbrister är hela jävla KK fullt med bögar idag högt som fan var många ögon på oss Diskret NOT![/quote]

Jag fick frukost på sängen när jag fyllde år, men ungarna var hemma så det var helt oskyldigt...

Sådan vänskap är guld.. En sådan vän glömmer man aldrig.. Har en sådan vän som alltid gjorde de mest idiotiska saker så man skrattade sig fördärvad...

Pga sjukdom och skador har hon dock varit väldigt lugn sista 2- 3 åren.. Galen är hon fortfarande och förgyller mitt liv med sina knäppa infall och idéer. .

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-05-06 21:41:24 följande:
    hahahahah fånga röven ????

"Jag fångade en röv en gång, men röven slank ur näven!

Men lika glad för det är jag, men gladast är nog röven!"
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-05-06 21:45:58 följande:
    Nä beställer via nätet

Mäh! 3 för 1 glasögon!
  • Knall

Sitter hos frisören med femtioelva papperslappar i håret...

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-07 12:10:03 följande:
    Och är säkert läcker ändå!

Jag såg fluffig ut..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!