Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Eller festa varje natt.
Tummen upp på den!
Yeeey! Nya glasögon beställda, imorgon ska jag fixa håret och så ska jag titta efter skor... Bara klänning kvar att inhandla..
Jag och mannen har gemensamt beslutat att jag inte ska spela tv- spel mer.. För bådas mentala hälsas skull...
[ te=73173394][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-05-06 21:11:54 följande:[/quote-nick]Åhh jag hade varit glad och tacksam för att bli serverad något alls av en man när jag ligger i sängen hahahah Fast jag har fått frukost på sängen av en man en gång, men det var inte i min säng han hade spenderat natten utan i tjejens som jag bodde ihop med Han tyckte synd om mig som fått ehh vara åhörare hela helgen typ och gav mig kaffe och macka på sängen, så sött, rostade med ost och paprika på. Kompisen muttrade surt från köket att vaaa fan jag får aldrig nått sånt Nä vi hade så jävla kul ihop, saknar henne som fan verkligen, i oktober har hon varit död i 10 år och i mitt hjärta lever hon ännu och jag saknar henne så otroligt mycket Världens bästa, knäppaste och suraste, uppkäftiga jävla Tessan
Hon är den enda jag känner som försökt ragga upp tre bögar på samma kväll på samma krog, noll sensor, jag och min killkompis skrattade ihjäl oss när hon spanade in sista killen och min vän B sa visst kör på bara Tessan, men bara så du vet så är det min pojkvän, varpå hon utbrister är hela jävla KK fullt med bögar idag högt som fan var många ögon på oss Diskret NOT![/quote]
Jag fick frukost på sängen när jag fyllde år, men ungarna var hemma så det var helt oskyldigt...
Sådan vänskap är guld.. En sådan vän glömmer man aldrig.. Har en sådan vän som alltid gjorde de mest idiotiska saker så man skrattade sig fördärvad...
Pga sjukdom och skador har hon dock varit väldigt lugn sista 2- 3 åren.. Galen är hon fortfarande och förgyller mitt liv med sina knäppa infall och idéer. .
Sitter hos frisören med femtioelva papperslappar i håret...