Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Det börjar bra, sa han som skulle hängas på måndag. Första trailern fick 3,6 av 10.
I hate my blog......
Det börjar bra, sa han som skulle hängas på måndag. Första trailern fick 3,6 av 10.
I hate my blog......
Hmmm... lovade inte jag er lite yuri igår? Eller drömde jag det?
*förvirrad*
Wtf! Helt plötsligt har jag nya versionen av FL! Känner mig alldeles skakig.. smutsig... Håll om mig?
WARNING! WARNING! Yuri på svenska följer. Läs på egen risk (Och ge mig massvis med kritik åt alla håll och kanter, för jag känner att jag borde vara bättre på att skriva på mitt modersmål. Please, hilfe!)
*går och gömmer mig i skämskudden medans någon läser....*
I Ödets Hus, som står på Ödets Tomt på Ödets Väg, vaknar en kvinna. I sommarvärmen har hon sovit naken, det tunna påslakanet som det inte är något täcke i har kasat ner till hennes midja. Hon ligger, som alltid, på mage, med båda armarna under sin kind. Alldeles bredvid henne ligger en annan kvinna. Den andra kvinnan ligger, som alltid, på rygg och sover. Den vakna tittar över den sovande mot fönstret. En glipa i gardinen visar norrhimlens ljusblå, med små ulliga moln med lätt rosa kanter. Gryningsljus. Gryningsljus över midsommarafton i Stockholm.
Den vakna sätter sig upp. Varför sova när man kan vara vaken en så vacker sommmardag? Glänsande kopparhår som räcker ner till rumpan faller runt hennes axlar och ner över hennes bara bröst. I vanlig ordning har hon sovit invid väggen och måste förbi sin älskarinna. Ett litet leende spelar på hennes läppar när hon långsamt glider upp grensle över den sovandes höfter. Hon lutar sig försiktigt framåt. Kopparhåret smeker den andras lätt solbruna hud. Kyssen är knappt ens en kyss, mer som en smekning, läppar mot läppar.
Den unga kvinnan med kopparhåret lämnar sin säng och går bort till garderoben. Hon öppnar dörrarna och får syn på sig själv i spegeln. Djupblå ögon betraktar kritiskt kroppen. Inte lång, inte smal. Inte kort, inte tjock. Lagom. Kvinnlig. Med kvinnans former. Ändå aldrig riktigt nöjd. Hon vänder sig från spegeln, den ska inte få kasta några skuggor över hennes dag. Klänningen hon väljer är av sammet, mossgrön med guldband. Hon har sytt den själv. Nästan. Hon går ut i köket och plockar fram två korgar. Sedan går hon ut i trädgården.
*Går och... byter lösenord*