• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

redstripe skrev 2014-06-18 22:45:59 följande:
    Jag är hemma, utan barn. Men även utan fru och utan sex :(
    Det är du väl alltid. Du borde vara van vid det här laget.
  • Brunhilde
    redstripe skrev 2014-06-18 22:57:06 följande:
    Borde vänja mig vid att vara utan sex, ja kanske. MEn verkar inte lyckas.
    Antingen får du vänja dig eller se till att avsluta ett förhållande utan sex, om du anser att det är viktigt i ett förhållande. But stop whining! Vad vill du att någon har pitty sex med dig eller?
  • Brunhilde

Jag tror att jag är kär igen och önskar att jag var tjugo år yngre. Det kan man däremot inte göra ngt åt.

• Brunhilde
    Monte skrev 2014-06-18 23:51:03 följande:
    Jag tycker det är ganska gulligt att de underlättar stalkingen sådär, det är fint.Drömmer
    Schna skrev 2014-06-18 23:52:14 följande:
    Jag konstaterar att det är stalkerns år i år. Tänk för 30 år sen, då hade de inte lätt inte. *delar inlägg till mina 0 följare*
    Meh, min favorit blondin och lilla uggla, tänker stalka er ändå. Har inte funderat ut hur men iaf... och inte varför mer än att jag gillar det ni skriver (ibland)

*skrapar lite med foten*

• Brunhilde

Men berätta nu hur man stalkar lite så där diskret. Ponera att jag vill stalka D W och inte låta honom veta att jag är en stalker. Så hur gör jag? För att vara diskret menar jag Obestämd

• Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-19 18:18:58 följande:

Bläig kväll.

Kan det inte bli i morgon typ nyss? Ska fira med de närmaste, längtar efter att få vara bland alla goa och fina och tanka energi och kramar.

Vad är det för fel på den här kvällen?

Tycker att det är lite kämpigt med alla svåra livsval man ställs mellan hela tiden, som nu, ska jag dricka te och käka varma mackor eller dricka strawberry daiquiris och låtsas att solen skiner Obestämd
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-19 19:45:10 följande:
    Nämen stackars!

Tror du behöver någon som står för fiolerna...

open.spotify.com/track/2STiyT7BC40Pg0gA6iwogJ
    Aniiee skrev 2014-06-19 20:11:58 följande:
    Här skiner solen... lite..... Så jag röstar på daiquiris......

Det blev te och mackor. Det är kallt här
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-19 20:20:05 följande:
    Allmänt deppig, saknar särbon och längtar efter en annan person... Känner mig lite ensam. :-/

Fast det ÄR jag ju inte, men ibland får deppigheten mig att känna så. *suck*
    Känner igen det där. Ibland är allt bara jäkligt jobbigt. Tur att det bara är ibland.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-19 20:26:53 följande:

Ja, jag ska i alla fall äta tacos vilket årtionde som helst. Imorgon ska jag tillbaka till sjukan......

Imorgon? Vilken konstig dag att lägga en behandling på. Hoppas du slipper må allt för dåligt efteråt.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!