Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Undrar vad den knäppaste svenska lagen är. Vi har säkert också kvar någon obskyr paragraf från långt tillbaka.
Undrar vad den knäppaste svenska lagen är. Vi har säkert också kvar någon obskyr paragraf från långt tillbaka.
Kalla mig gärna för bakåtsträvare eller liknande, men jag ogillar skarpt det nya utseendet och för att inte tala om den nya sloganen. Jag är iofs mamma, men jag är här av helt andra anledningar. De enda nya medlemmarna blir väl de som är intresserade av amning och bajskonsisten. Det är inte längre en site för alla eller?
Det är inte lätt att vara dam i sin bästa ålder. Jag sprang iväg på lunchen till en välkänd butik och eftersom jag var lite osäker vad jag faktiskt skulle ha, så frågade jag en reslig yngling jag fått utmärkt hjälp av tidigare. Han visade stolt upp sortimentet och gav mig en rekomendation på en viss vara, efter det visade han några andra alternativ han visste var populära.
Jag funderade ett par sekunder och sa sedan "Jag tar den du rekomenderade" Sedan fyrade jag av mitt största leende och blinkade flirtigt med ena ögat, ni vet sådär som bara riktigt coola medelålders damer kan göra.
Vände mig sedan snabbt om med varan i handen och snubblade över en gammal dam med hennes rullhjälpmedel. Den gamla damen (observera att jag endast är medelålders )
Istället för att be om ursäkt fick jag en fnissattack och snubblade vidare mot kassan. På vägen dit fick jag syn på mig själv i en spegel och ser att jag har persilja mellan ALLA tänder.
Ångrar lite att jag inte klämde honom på rumpan istället. Det kanske hade varit mindre pinsamt än mitt gröna leende och tantblink, för att inte tala om att jag höll på att ha ihjäl en av våra mer seniora invånare.
Hem->inställningar-> scrolla ned och till höger har du "förslag på medlemmar att följa" Jag gillar att se vilka av de i tråden som är online och det gör jag inte i det nya utseendet.