Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-07-12 21:07:20 följande:

Kommer säkert fastna på finest.se fick just mina tuttar fotograferade *fniss*

Undrar hur många som kommer snoka där nu da? :-P
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-07-12 21:17:46 följande:

Du antagligen

Haha...vad tror du om mig egentligen?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-07-12 21:40:32 följande:
    Som om att inte redan var så lång så växte du dig riktigt lång i mina ögon nu!

Hela Stay Hungry är den skiva som mina hammare och städ har rasslat mest till, har gått hett sedan en varm sommardag 84 då jag fick mina händer om den...

Mycket att älska! Fyfan vad minnen det där drar igång!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-07-14 19:42:01 följande:

Tänker gnälla hämingslöst.

Jävla gräsmatta som inte sköter sig själv!! Tänkte klippt förut idag men då började det regna och nu är jag full med pulled pork, ris och tomat. Ser det ut som jag orkar ehhh NÄ!! Och snart kommet alla de där knotten och myggen. Idag fick jag iaf en förklaring till varför de verkar älska mig så jävla mycket!!!! Suck!!!!

Fast jag får säga att gräsmattan är mjuk att ligga på. För de är där jag ligger som en strandad val på ett täcke

Ja knott suger!

Du får väl sluta att kåtflåsa så mycket när du klipper...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-07-14 20:11:22 följande:

Gratis vibrator ju!

Haha...ja borde ju hon ha finaste gräsmattan! Kanske är och klipper nu...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Mandi74 skrev 2014-07-20 00:14:03 följande:

Anledningen till dagens twitter-explosion. Festligt.

www.expressen.se/gt/kronikorer/frida-boisen/boisen-lar-barn-det-magiska-eget-ansvar/

Bra artikel...

Många ungar faller offer för likgiltighet och lathet från föräldrarna, skulle någon av mina ungar mobba så kommer jag inte bara tycka på axlarna och tyckta att det är skolans ansvar att uppfostra dom, det åligger oss föräldrar att göra. Är helt åt helvete hur fan det blivit...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (man män ändå inte) skrev 2014-07-23 13:50:04 följande:

Gick ut ur ett 3 årigt förhållande nyss. mitt x som jag trodde även var min vän satt på krogen och snackade skit om min kuk hon sa att min är för kort och för smal för att få henne att komma! Den är 17*13 hon har alltså fejkat under 3 långa år %&&%##% det värsta är att hon nämde mina mått och en tjej som jobbar på samma ställe som mig var med i diskutionen "det var av henne jag fick infon" vet inte vad jag vill med detta mess kanske bara tala om att kvinnor är fan onda

Du kan få ett seriöst råd av mig...

Var en man och ta det som en!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (man män ändå inte) skrev 2014-07-23 14:47:06 följande:

Vilket innebär att jag inte ska skriva dynga på fl och arbeta 15 timmar per dag.. jag vet att män inte skriver här men jag skiter i vad såkallade riktiga män tycker jag är nog en liten rebell hehe

Ja det är du din tolkning....

Skulle mer pekat på att ha ballar av stål och gå vidare, utan att nedvärdera något eller någon. Sen sitter nog inte det manliga i att skriva på familjeliv eller inte, är mer vad man skriver.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (fold) skrev 2014-07-23 21:36:49 följande:

spliffs och sprit..

Fränt...

Jag släpper rökare och smuttar på Loka...känner mig bra borta!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-07-31 23:55:16 följande:

Plastgranar är djävulens påfund......

Nej det är det inte...perfekt för den late, man behöver ju inte ens klä av den, bara att stuva in någonstans och sen när det bär av igen så har man en gran med krafs på ett par minuter!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!