Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Kommer säkert fastna på finest.se fick just mina tuttar fotograferade *fniss*
Kommer säkert fastna på finest.se fick just mina tuttar fotograferade *fniss*
Du antagligen
Tänker gnälla hämingslöst.
Jävla gräsmatta som inte sköter sig själv!! Tänkte klippt förut idag men då började det regna och nu är jag full med pulled pork, ris och tomat. Ser det ut som jag orkar ehhh NÄ!! Och snart kommet alla de där knotten och myggen. Idag fick jag iaf en förklaring till varför de verkar älska mig så jävla mycket!!!! Suck!!!!
Fast jag får säga att gräsmattan är mjuk att ligga på. För de är där jag ligger som en strandad val på ett täcke
Gratis vibrator ju!
Anledningen till dagens twitter-explosion. Festligt.
www.expressen.se/gt/kronikorer/frida-boisen/boisen-lar-barn-det-magiska-eget-ansvar/
Gick ut ur ett 3 årigt förhållande nyss. mitt x som jag trodde även var min vän satt på krogen och snackade skit om min kuk hon sa att min är för kort och för smal för att få henne att komma! Den är 17*13 hon har alltså fejkat under 3 långa år %&&%##% det värsta är att hon nämde mina mått och en tjej som jobbar på samma ställe som mig var med i diskutionen "det var av henne jag fick infon" vet inte vad jag vill med detta mess kanske bara tala om att kvinnor är fan onda
Vilket innebär att jag inte ska skriva dynga på fl och arbeta 15 timmar per dag.. jag vet att män inte skriver här men jag skiter i vad såkallade riktiga män tycker jag är nog en liten rebell hehe
spliffs och sprit..
Plastgranar är djävulens påfund......