Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-07-01 12:38:03 följande:

Nej, det hade ju inte varit rätt. MrAdams har ju valt ut just mig. Du får vänta på ditt eget mail. Kolla inboxen då och då. När du får det, så glöm inte att fylla i alla uppgifter de efterfrågar, för att undvika lång handläggningstid. 

Haha...taskmört!

Men du som redan har upprättat en sådan bra kontakt kan ju ge han mitt kontonummer direkt ifall jag vinner med, då går det ju fan så fortare för mig att få ev vinst! :-P Men fan ta han om han måste ha förskottsbetalning för någon mystisk avgift, då måste jag ta ett lån först!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Orcha skrev 2014-07-02 19:43:35 följande:

Asså.

Jag blir så ledsen 

www.familjeliv.se/forum/thread/73543100/reply

Ska genast köpa mig pansar, bygga bomba-rum, fylla det med konserver och gå under radar.

Annars då, unga korpar som tar över världen, nåt nytt under kjolen?

Kunde inte läsa då länken var...ja familjelivs funktionell.

Men inte behöver gluggen känna sig så bombad så hon måste mura in sig, nåja jag har en varm plats annars...ja du behöver inte frysa ihjäl men råder/ber dig att ta på deo för söt löklukt passar så dåligt med äggigt pruttig svaveldoft...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Orcha skrev 2014-07-02 20:06:25 följande:
    Tänk att du e så charmig att jag dåånar...

Av lukt eller nåt...

Flängis!!!Skål
    Nawww Gluggen vad du är gullig du! Vi får hoppas att våra odörer någon gång kommer blandas till en stinkbomb av stora mått.  
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-07-04 21:02:16 följande:

Om någon kysser mig ikväll, så lär de inte bli förkylda på ett bra tag. Jag är nämligen impregnerad i vitlök. Kan det vara ett säljande argument? Jag menar det där med förkylningarna...

Beror nog på hur desperat man är!

Så vill du hångla?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-07-05 00:28:50 följande:

Ja, vet du var han är? Min groda alltså.

Seriöst, såg han vid jordkällaren inatt....
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-07-07 22:02:20 följande:

Någon som har tid och lust och Homestyla hemma hos oss tills på fredag?! Lite dåligt planerat mitt i höskörden!

Visst, vad sägs om svart på svart? Svarta möbler samt golv,väggar och tak fast i en annan nyans av svart? Ja typ mer åt det mörka hållet...

Hur går det annars med allt?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-07-07 22:34:42 följande:

Det lät faktiskt snyggt. Med lite stänk av blodrött och kejsarlila.....

Ja bara det inte blir för ljust så!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-07-12 20:09:31 följande:

Kan någon fatta varför den här killen är singel?!?

soundcloud.com/michael-zoganos-hansson

Hittade honom via en singelväninna som är "out there" tar inte hon honom så gör jag nog det *funderar*

Kan det vara för att han verkar bo i en resonanslåda gjord i galvad 0.7 plåt? Grym på sången iaf, men produktionen tog verkligen bort fokus på helheten.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-07-12 20:31:23 följande:

Han kanske behöver dig som producent

Hans röst är iaf bara att dö för (säger man så på svenska ens?) Jag är övertygad om att han är en gud i sängen *drömmer*

Ja det vore nog en bra idé! Dö inte, blir så gale tyst här då...räcker det inte att bara svimma en stund? Äsch...är väl bara att du skickar nakenbilder så är saken biff, inte till mig alltså utan till han!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-07-12 20:48:51 följande:

Okej då, svimmar lite. Han var ändå för kort för mig. Sjukt snygg och spelar och sjunger som en gud. Du menar alla bilderna? Kanske blir han lite rädd då...

Hm, nu dusch och orange klänning dagen till ära.

Bra Finns styltor bara så att du vet!

Ja det där är en fin avvägning man måste göra, kanske räcker med en tredjedel t.o.m.

Sexigt...kan inte vi få se? Alltså jag och mina löss! :-P
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!