• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

shivas skrev 2014-04-18 17:54:49 följande:
    Meh! Två flugor på smällen?

Kebabsallad och Bilar på tv... *Muttrar*

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Forrest Gump, brieost och kaffe... och en källare som ser ut som 3:e världskriget brutit ut...

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-18 23:47:59 följande:
    Inte avis direkt faktiskt...jo på kaffet och osten kanske...

Jag kör örongodis ja istället...är livsfarligt att dricka kaffe så här sent....mmmm örongodis!

Ögongodis här.. Gary Sinise..
  • Knall

Shoppat, fått lekstugan såld, grillat och bytt däck på barnens mammas bil..

Kaffe och glass snart då..

Glad Påsk!

• Knall
    Fenina skrev 2014-04-19 20:19:35 följande:
    Meeen fuuu så hurtig du är! Här har jag sopat terassen och oljat in ett odlingskar. 

Glad påsk 

Lekstugan var ett kapitel i sig när köparen kom med traktor och för korta gafflar samt vagn, bröt av en gren på ett av våra äppelträd, förstörde delar av gräsmattan, tappade lekstugan vid två tillfällen, fick hjälp av mannen under 3 timmar att forsla bort den från trädgården...

Nu sms' ar köparen och kräver hjälp med golvet i lekstugan eftersom det blivit knäckt samt lite pengar tillbaka...

I annonsen stod det att den såldes i befintligt skick och att köparen skulle ombesörja bortforsling av stugan. ..

Bara jävla larv! Golvet var fint innan de skulle köra iväg den, det trasades när han tappade stugan!!

*Irriterad*
  • Knall
    Fenina skrev 2014-04-19 21:42:35 följande:
    Människor är så jäkla intressanta för hur olika de tänker!

Sjukt störigt att han klantar till det och sen ska ha betalt för sina egna misstag, men jag önskar ändå att jag hade kunnat vara en fluga på hans vägg så jag hade fattat hur han tänkte. 

Den är ju såld - eventuellt avkall på pris får man ju göra innan man köper något... 

Om det är någon tröst för dig så beställde jag ju ett uterum som de skulle bygga för typ två månader sedan, förarbetet skred snyggt på med stora traktorspår över hela gräsmattan - något som de skulle fixa inom 6 veckor... Sen kom jag hem en dag och såg fram emot att uterummet skulle stå färdigt, men då.... tatatadam - hade de lagt en terass istället. Nu får jag vänta ett halvår på beställningen av uterumsväggarna, och det är ju inte lönt för de att platta till trädgården heller. Kan ta en bild till dig imorgon så kan vi jämföra

Vi känner ju dock köparna "på håll" (mannens svågers föräldrar) och frun i huset är väldigt knepig så detta är något hon har fått för sig antagligen utan diskussion med mannen.. *Morrar*

Mäh!? Vad var orsaken till det?
  • Knall

Årets första solbränna och nässelbränna avklarat... *Mutter*

Dagens roligaste; Se katten få typ en panikattack efter att ha fått på sig sele och fått gå ut i koppel.. Katig liten sak som egentligen är en liten fegis..

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-20 20:33:02 följande:
    Grillade med en granne idag.

Höll på att fjutta eld på mig själv på kuppen!

Nog för att du är het, men var inte det till att överdriva?
  • Knall

Puls i 130, svett som dryper, stressnivåerna är skyhöga, kramp i käkarna av ansträngning och även i tummarna...

Ja, jag har för första gången spelat på mannens wii-u.. Super Mario 3D..

Jag är inte skapt för detta..

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-04-21 09:40:55 följande:
    Nu dör jag lite!

Hittade följande i DN, som svar på en kvinna vars barnbarn frågat om de inbundna skinnbanden i farmoderns bokhylla var äkta människoskinn:

"Kära farmor, tänk på att majoriteten av barn gör något oerhört meningslöst just nu, som att dregla mjukglass i solskenet eller upptäcka sin sexualitet. Din dotterdotter är speciell. Din dotterdotter är intelligent. Din dotterdotter fyller sin kutryggiga, hålögda hjärna med tankar på böcker insvepta i människoskinn/.../"

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!