Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Nej du har rätt , skall inte ge personen ifråga detta ..
Släpper det och andas djupt ;)
Nej du har rätt , skall inte ge personen ifråga detta ..
Släpper det och andas djupt ;)
Inte värt det,mot dumheten slåss ju gudarna förgäves sägs det..
Vilka I-landsproblem ni har. Med vänlig hälsning /Förtidsröstaren
Fin avtar häckis
Verkligen härlig rundör!
Imponerande att du kunnat visa den med bibehållen respekt.
Hatten av!
Ha en fortsatt trevlig kväll
Själv upptäckte jag i helgen att någon annan tydligen hade större behov av framdäcket på min cykel.
Själv upptäckte jag i helgen att någon annan tydligen hade större behov av framdäcket på min cykel.
Satt och kollade runt på "Senaste". Börjar mer och mer få känslan av här passar man inte in. Jag anser att politk är föga intressant, tycker trohet är verkligen något fint, ja du duger som du är....ja osv i oändlighet. Fan har inte folk något positivt att ventilera, hela jävla famljeliv är ju som en enda lång klagomur. Är det så här bittert och dystert i våra Svenska hem som trådarna utger?
Tja, folk ber inte om lösningar på sina problem om de inte har några? En gnäller bara om det som är jobbigt?
Klart att det är frivilligt, dock tycker jag mig utläsa att något har hänt med forumet. Det har varit en familjär site med glädje, dock har något hänt och är det underhållande i längden den vändningen forumet fått? Här kan jag svara för mig själv, nej.
Du behöver inte oroa dig, jag tänker många gånger innan jag postar en post, både tänker efter före och tänker efter efter t o m. Men det är inte det sakliga vad jag tänker, då är frågan varför ser trådarna ut som dom gör om inte det är så dystert och bittert?
Någon mer än jag som letar efter dn sexpartner av samma kön? Är en 17 årig tjej från staden Göteborg. Har försökt länge hitta någon som är intresserad men lyckas aldrig hitta någon i Göteborg. Om du känner som jag och bor i Göteborg? Hör bara dig??