Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anton Chigurh skrev 2014-03-23 13:44:50 följande:
    Underbart, underbart...UNDERBART Häckis, fan så glad jag blev nu, och det menar jag verkligen....SoligHjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    glad jag med faktiskt och jag vågade dessutom lämna mitt barn i vattnet under uppsikt av andra, amen och halleluja på den liksom.

Min avkomma har dessutom svingat sig i ett rep över vattnet och kastat sig i därifrån utan hämningar och utan att vara simkunnig och hoppat och åkt kana. Galna barn hon måste ärvt den ådran från sin pappa, jag har ju min kvar
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-23 14:05:11 följande:

Härligt att det gick bra, Häckis! *hjärta*

*kram* ??
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 14:29:00 följande:
    Inget hemskt hände! {#emotions_dlg.flower}
    Nix zipp nada gött de! Bortsett från att jag blev kär i en sort matmuffin med riven morot, färskost och kardemumma i. Skall se om jag kan modifiera om den till lchf på något vis. Roligt bra mellanmål eller frukost.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 14:53:57 följande:
    Är nog svårt att få den till lchf. Morot och mjöl, gissar att det inte blir riktigt samma känsla med en omelett med kardemumma och färskost Obestämd 
    Finns ju bakermix som är lchf. Sen kan man få till en hel del med nötmjöl och pofiber. Får testa mig fram. Morot ligger ju precis över gränsen men jag äter det då och då. Blir ju inga större mängder. Har det alltid hemma till hunden som älskar morot
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-23 16:50:25 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i men SATAN VILKEN RÖV! Jag vill gråta nu.

Så drar jag täcket över huvudet och försvinner, jag hatar att alla är så jävla snygga. Puss på er.
    Se så älskade fru. Vi har iaf varandra och du är absolut inte ful på något sätt eller vis!!! Så det så <3

Ingen ide att gräma sig över hur andra ser ut, det är yta och yta förändras och ibland försvinner det helt också, det är då insidan fortfarande lyser igenom och visar vem man är och hur fan man än ser ut så är det inte värt ett dyft om insidan är helt röten! Och jag tror dessutom majoriteten i denna tråden skriver under på det

Dessutom har du en superskön personlighet babe!!!

Alla kan inte vara snygga eller vackrast. Kolla på mig ibland kan jag ses som söt möjligen, men snygg eller vacker nej inte sådär rent estetiskt.
  • HäckHäxan
    Anonym (Celine Chigurh) skrev 2014-03-23 16:29:15 följande:
    Idag har du varit mer svamlig än vanligt ( och det vill inte säga liteFlört )
    Mer än lovligt svamlig faktiskt !!!. Fy på dig ! Det kan stå dig dyrt {#emotions_dlg.djavulsk}
    Du vet att jag älskar din kuk DrömmerHjärta.
    Det vet jag att du vet...men folk kan ju få för sig annat, som du skriver...Kyss

Eftersom jag gjort undantaget att lägga mig i denna tråd, skickar jag med en bild (Som ju kanske bättre passat i helkroppstråden, men ändå )

Puss
    Din Celine
    Äh va fan kroppar är uppskattade här inne också. För jäkla snygg bakdel <3
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 15:01:11 följande:

Någon som sett "Diario de una ninfómana"? Såg den på TV igår och den lämnade mig med en bitter efter smak. Inte på grund av själva handlingen, utan mer av budskapet den lämnade. Den fick mig att undra om jag verkligen lever eller om jag bara sitter av min tid i väntan på något som kanske aldrig sker...

ExistensiellSöndag...

Verkar intressant. Får spana på den
  • HäckHäxan
    Anonym (Celine Chigurh) skrev 2014-03-23 19:44:49 följande:

Hm...hela inlägget kom inte med.

Tack härliga Häckis och tack för en skön tråd smile1.gif
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-23 18:53:39 följande:Celine: Himla läcker bak!!

Och karl!

Tack fina fjärilen smile1.gif

Och angående karln...du anar inte... smile1.gif
    Tack så mycket. Kände de behövdes en tråd där man kan vara hur jävla OT som helst utan att andra förvandlas till citrusvaginor till och från

Och eftersom jag inte är den sura typen så kommer jag heller inte få förändrat pH-värde.
  • HäckHäxan
    Anonym (Celine Chigurh) skrev 2014-03-23 19:44:49 följande:

Hm...hela inlägget kom inte med.

Tack härliga Häckis och tack för en skön tråd smile1.gif
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-23 18:53:39 följande:Celine: Himla läcker bak!!

Och karl!

Tack fina fjärilen smile1.gif

Och angående karln...du anar inte... smile1.gif
    Psst vi anar allt men vi vet inget tycker iaf det är jäkligt mysigt med kärlek <3
  • HäckHäxan
    Anonym (Vaaa ???) skrev 2014-03-24 14:10:19 följande:
    Jag talar för många som följer denna tråd, vi vill se dina nakna bröst samt hur din rumpa ser ut , utan trosor ?
    Lägg nu upp detta !
    Så du kommunicerar med många som följer tråden? Intressant

Om jag skulle lägga ut min bak utan trosor så lär jag nog bli avstängd och det vill jag inte. Fällande brösten så är de helt ärligt inte mycket att hänga i granen för övrigt finns de i helkroppstråden där jag postade dem för några dagar sen.

Om du varit "min" man och beordrat mig så hade jag såklart postat men de är du icke. För övrigt är jag inte följsam till min natur utan rätt trotsig när jag får order så de hade nog inte postats iaf
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!