• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Åh, jag är dyngförkyld och alla bara ringer och vill mig saker. Arghhhh. Någon som kan bära ner mitt bilbatteri, koppla in det och göra 37 ärenden åt mig?

Och där spydde katten, sweet. Solig

It takes a fool to remain sane
  • Schna
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-01 12:38:00 följande:
    Hade jag inte jobbat och varit upptagen så hade jag faktiskt gjort det!{#emotions_dlg.flower}

Du får krya på dig du med!{#emotions_dlg.flower}

Så väldigt snällt av dig!

Jag skruvade i alla fall fast batteriet så det slog blixtrar om det, sen blev det en heldag fylld med ärenden och nu kom jag ä n t l i g e n hem. Uh.
  • Schna
    Anonym (Annalina) skrev 2014-04-01 20:26:07 följande:
    Kul att jag fick syn på en sån här tråd just idag för jag vill härmed meddela eder om en fantastisk grej som hände idag. Jag fick en orgasm. Sen en till. Det i sig kanske inte är så himla imponerande, men då ska ni veta att p.g.a medicin har jag inte kunnat komma på åtta månader.

Vi har kämpat som djur utan resultat, jag har gråtit av frustration när jag varit jättetänd men inte fått belöning för arbetet så att säga. Men idag! Idag, mina kära vänner, var det som att blockeringen brast, och jag hade nog den skönaste stunden i hela mitt liv. Helt otroligt och jag flyger på rosa moln just nu!

Ville bara dela med mig av denna underbara upplevelse. :)
    Gratulerar! Må det fortsätta så nu!
  • Schna

Jag har förresten nyss blivit 1:a april-lurad här, av min busschaufför. Han ropade ut i högtalarna att alla som satt på höger sida i bussen skulle byta plats till vänster, pga punktering. Det var bara jag som satt på höger sida och jag gjorde detta. Jag tänkte att han måste vara ett ordentligt pucko som tänker köra trots punktering och som dessutom är så fräck och anser/tror att jag drar ner hela bussjäveln med min vikt........ 

*bright*

• Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-01 21:00:09 följande:
    Min älskling råkade väcka mig tidigt i morse och sa att det var turbulent på FL. Jag frågade varför. De ska lägga ner sajten, sa han helt gravallvarligt.
    Jag skrek ut VA? och bara gapade. Sen vaknade min hjärna (jag var i det närmaste medvetslös vid den okristliga tiden!) och jag insåg vilken dag det var!

Grymt skämt. Grymt! :@

Fruktansvärt dåligt!
  • Schna

Jag har hittat en död sköldpadda i rabatten.

• Schna
    shivas skrev 2014-04-02 20:29:19 följande:
    Då hade iaf jag blivit förvånad.

Jo men jag blev lite förvånad, faktiskt.
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-02 20:36:28 följande:
    Finns de vilt i dina trakter?
  • Schna
    Smecker skrev 2014-04-02 18:22:01 följande:

Jag kom precis hem. Nu skall jag bara göra det som jag inte hann med på arbetstid..

Urrrs.
  • Schna
    Knall skrev 2014-04-02 21:01:54 följande:
    What? Stackars liten.. Du är säker på att den inte är i dvala?

Nej, men ägaren kom och hämtade den. Tror jag. Precis när jag skulle ta in den och lägga under värmelampa för att se, så var den borta. En annan granne visste att en tredje granne hade tappat bort sin förra året, osv.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!