Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

InTheShadow skrev 2014-05-27 21:02:45 följande:

Bamses lotto? smile1.gif
    Nallen brukar uppskatta att en björn är en av huvudkaraktärerna i böcker och tidningar man läser för honom eftersom han då kan relatera bättre till handlingen. Så ja, bamse är nog ett bra spel för nallen!
  • lille Birger

De första gångerna nallen spelar bamsespelet kan ju jag sitta med honom ifall han skulle bli rädd:

Aniiee skrev 2014-05-27 22:27:50 följande:
    Jag hade ett bamse-spel när jag var liten, banan var pusselbitar,och så var det några kort..... minns inte riktigt, men.......
    Ok. När började du spela datorspel?
  • lille Birger
    ErnstHugo skrev 2014-05-29 13:08:25 följande:
    Haha, ja men det är väl mest deras tårtor som är litta crazy smile1.gif själv älskar jag deras wienerskorpor samt deras bryggkaffe som bryggs i en maskin al`a lumpen eller dansrotundan i Törringe smile1.gif
    Luta sig tillbaka i en mysig stol med en kopp bryggkaffe i handen och en bred, otränad kvinnorumpa i knät. Drömmer
    Det är grejer det!
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2014-06-01 13:19:31 följande:
    Sådär...och får jag tillägga, en helt jävla underbar blogg. Glad

Du å din Nalle är bara....nummer ett. Lätt thumbs_up.gif
    Tack, Anton! SoligNalle
  • lille Birger
    Knall skrev 2014-06-02 23:28:52 följande:

Bananer i pyjamas....... smile8.gif
    Min nalles favoriter. Nalle
    Aniiee skrev 2014-06-02 23:30:57 följande:
    Jasså den! Den botas lätt med lite DuckTales =P
    Ducktales är bra, men för våldsamt för nallen.

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-06-03 04:32:42 följande:
    Nallen kanske vill se Fragglarna? Det var min storebrors favoritserie (han blev tyvärr bara tre år.... men på de tre åren älskade han fragglarna Solig)
    Helst ska det vara en björn som huvudkaraktär för att nallen ska kunna associera till handlingen. Nalle
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!