Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Det låter ju bra. Jag med :)
Nä förlåt att jag kapade tråden. Natti på er
Det låter ju bra. Jag med :)
Nä förlåt att jag kapade tråden. Natti på er
Är det bara jag, eller är det så att redstripe faktiskt förväntade sig att du skulle säga nåt i stil med "åh, jag sitter bara här och onanerar i min ensamhet, åh var finns det män som du IRL?"
Mitt sköljmedel by choice är Comfort gul, vet inte om den heter sommar eller vanilj eller nåt, men den doftar gudomligt, och inte "för mycket. Som en vild blomsteräng. Fast mer kemiskt.
Jag hörde en gång att om man använde sköljmedel på trosorna så fick man svamp i underlivet. Undrar om detta är sant? Är det tensider eller anjoder eller vad det heter som ska orsaka detta? Haha.
Jag har ännu inte sett nån direkt koppling mellan dessa, men jag kan inte tänka mig att köra utan sköljmedel... och jag har inte svamp, är väl bäst att tillägga.
Yo, kan man få diskutera lite fittläpps-pigmentering här? Det var ju i ropet häromdagen.
Det är nämligen så att jag alltid har trott att pigmenteringen mörknar när läpparna används flitigt. Åtminstone har det varit så för mig. Från flickrumsrosa till typ solbrända, fast inte jämnt solbrända. Om ni förstår.
Tankar? Åsikter? Egna erfarenheter?
Och när vi ändå är på ämnet *konstpaus* - bullfitta - det är väl en benämning på ett "muskulöst / vältränat" venusberg, eller hur? Bara så jag inte har fel. Tror inte namnet kommer från att den ser ut som en kanelbulle. Fast nåt som är lite roligt i sammanhanget är att min faktiskt SER UT lite som en kanelbulle.
Tankar åsikter osv?
Bladet, jag pratar inte om MITT underliv här, eller jo, jag delgav lite info om min fitta, blir väl kanske så när man fått så mycket sex att man nästan tröttnar på det, jävligt bra semester, men - MEN - jag tar gärna emot INFO om vad b-ordet egentligen betyder och hur ni andra stammisar ser på det här med pigmentering på området, vanligt/ovanligt osv.
ALLMÄN INFO alltså. Men tack för att du fokuserade på mig.
Larva dig inte, du vet ju att det inte stämmer. Ska be henne berätta hur det egentligen gick till (hon har berättat det förr men jag minns inte exakt)
Alltså 1 för fan - stämmer det att en bullfitta =en väl "tränad" dito?
Alltså 2 fo fooks sake - stämmer det att pigmenteringen ändras med tid/erfarenhet?
Först smickrar du mig så ini helsike - oooh ALLA vet vem lilla JAG är... wow.
Sen säger du att folk ignorerar mig och svarar inte på mina inlägg avsiktligt - srs girl are you kidding me? Formidabel du år på att antingen ljuga för dig själv eller ha skygglappar på - Jag får ju flera svar på varje inlägg jag gör! Haha.
Fitta fitta fitta fitta fitta - vad ska jag säga, snippa? Nice try, men min pappa har inga systrar. Jag utklassar dessutom er alla i intelligens.
Om det mot förmodan skulle hända, så kan du nog räkna med att du aldrig ser nallen igen, eftersom hallongrottan skulle frysa igen totalt så den aldrig mer kan öppnas.