• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Vikt tvätt till förbannelse, nu önskar jag att någon vänlig själ lagar Sriracha Fried Rice åt mig Drömmer

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-15 02:22:58 följande:
    Mmmmm, fried rice......
    Mmm, variationerna är oändliga och så enkelt. Fast nu skulle jag få börja med att koka ris och det orkar jag inte. Gråter
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-15 02:34:38 följande:
    Nu måste jag nog tigga omurice till frukost imorgon =)
    Har jag aldrig ätit.
    Jag hade kunnat tänka mig huevos rancheros till frukost en ledig dag. Drömmer
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-15 02:31:59 följande:
    Hmmmm....jaja! Men gillar dig iaf...Skrattande
    Glasögon...gillas...Skål
    Skål Får se till att skaffa mig ett par då.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-15 22:54:30 följande:
    =) Nä, så stressigt är det inte. (Säger jag, som har 100 spel på back-log... hehe....) Jag är med i ett par stycken gillen (guilds, vi pratar extremt mycket svengelska i de här svengarna =O) Ungefär 3 på varje server, 5 servrar 10 alts på varje server. Raidar kanske 3 gånger i veckan, bara, gör mycket grunt-jobb nu (levlar alts och farmar materials.)

Någon som behöver en ordbok än? Solig
    Horde eller ally?
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-15 23:58:33 följande:
    Dig själv kanske???

Mitt hår ger du iaf fan i!!!!

Det får man bara pussa på och klappa fint smile1.gif
    Du kan vara lugn tror jag. Det var någon Lina involverad på något sätt Obestämd
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-16 00:04:25 följande:
    Jag vill ha imorgon kl 09, typ nu!!!!

Varma underbara kramar, mjuka, hårda och trygga. Om mini sover så tänker jag fan sätta mig i knät och bli kramad och bara vara en stund. Behöver det, innerligt. Så mr tall, dark and handsome kom hit nu min vän så jag kan få lite mänsklig värme och närhet.

Nå nu skall jag sopa golvet från knäckebrödssmulor efter mini. Och kanske hitta något ätbart. Har bara druckit en sån där matersättning idag och massor av vatten. Mitt huvud börjar säga aj aj typ.
    Har du en dejt klockan 09.00 imorgon?
  • Brunhilde

Funderar på att göra om ett rum. Kan inte riktigt bestämma mig vilken färg jag vill ha på väggarna. Det är relativt stort, men väldigt mörkt, då det endast är solljus där en kort stund på morgonen. Vill inte ha helt vitt då det ser väldigt kallt ut utan naturligt solljus. Så varm och ljust och absolut inte gult. Några förslag?

• Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-16 00:43:59 följande:
    Kaffe dejt med min gode vän mr TDH. Ses inte så ofta längre och jag saknar honom. Jävla tid jag vet men eftersom han sett mig som allra sämst på alla sätt redan som tonåring så är han härdad haha

Min inre morgon grizzlybjörn får backa för min kramiga sida imorgon helt enkelt. smile2.gif Om inte annat så lär han bara garva åt mitt fräsande ändå så. Stryktålig jävel det där.
    Du får bli en bumbibjörn!

Jag saknar de där "ligga i sängen hela dagen dejterna". De där underbara dagarna när man väcks av en kaffe på sängen av någon väldigt speciell och sedan pratar lite, läser tidningen ihop, hånglar lite, knullar och endast går upp tillfälligt för mat och dryckespauser. Drömmer

Ja, ja, vad är väl en bal på slottet.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-16 01:04:03 följande:
    Naw bumbibjörn, gulle hade passat mig och det var djur lustigt att du skrev så, för hans bror kallas bumbi hahha smile2.gif

Vet vad du menar men jag minns sånt där som i ett töcken typ, har nog inte upplevt det där på en sisådär 10 år typ.

Nå den där jävla balen kan dra åt helvete känner jag ibland. smile2.gif ( läs ofta )
    Inte konstigt alls. Det beror helt enkelt på att jag är synsk Tungan ute

Japp, balen kan dra åt helvete. Är vi inte inbjudna så kan den inte vara något att ha. Eller typ så Obestämd
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!