Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Willys är billigare än ICA Maxi, men Ica Maxi har fler saker jag vill köpa.
Och: I TOLD YOU SO!!1!!1
Willys är billigare än ICA Maxi, men Ica Maxi har fler saker jag vill köpa.
Och: I TOLD YOU SO!!1!!1
Jag glömde:
- Är du ute och joggar så låt inte hörlurssladden hänga fritt.
Du måste filma mer när du är ute och går!
Det här känns som ett myyyyyyyyyyyyyyyycket bättre förslag.
Jag ber honom direkt på måndag morgon.
Jag meddelar det. Troligtvis känner han redan till detta då vårt nya informationssystem känner av när ord som "sekreterare" "boka" och "resa" kombineras, och skickar en avisering till hans jourmobil.
Ja, ibland är det där det kärvar men skönt med uppgradering!
Visst har jag det bra i det stora hela, det har dock varit några missar där sekreteraren väckts av aviseringar mitt i natten för att bli alldeles förskräckt när han loggat in och tagit del av texten i sin helhet. En konsult har ändrat lite nu i alla fall så att de flesta ord med explicita synonymer exkluderas, och jag tänker att du och jag kanske kan få tillfälle att testköra den nya versionen framöver här?
Men jag ska inte bli långrandig nu. Min sekreterare hör av sig till din administratör efter 11 på måndag, för att boka tid för promenad o dyl.
Åh. Tigerkaka.. synd att allt försvann i flytten
Någon mer som har 3;e världskriget hemma när det är dags att ta sig till skola/fritids?
Tydligen är det vårt fel, på något sätt, att 10-åringen glömde sin jacka i skåpet.. och det spöregnar ute.. eller, det är snarare ett skyfall.. Vilket också är vårt fel...
Tjällmo är en förort.. inte ens det.. det är en håla i närheten av Motala..