Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

En bild till. Tog dem alldeles nyss. Han går lös här hemma när vi är hemma.

• HäckHäxan

Men yeah fått hittat baddräkt till mig och mini. Hur min sitter har jag ingen aning om dock och shortsen lyser med sin frånvaro, måste köpa fler badshorts tror jag så de finns fler än ett par iaf.

Så imorgon runt 10:30 bär det iväg mot bad-kalas.

Kan ta med en morgonrock och typ traska runt i den??

• HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 21:59:18 följande:
    Ja och ta en extra handduk. De tenderar att bli dyngsura efter att man hoppat upp ur bassängen femtioelva gånger.
    Smart will do. extra extra.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:10:39 följande:

Nu kan jag somna lycklig ikväll. Har just sett en glimt av guldkalsonger här på FL. Vem trodde att pojken med guldbyxorna var medlem på FL smile2.gif

Jag gissar att du lusläst helkroppstråden det är iaf där jag ser en man i guldkalsonger.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:22:15 följande:
    Aj, snuskfian i mig kunde inte låta bli Skäms
    Hehe. Förstår preciiiis!

Själv har jag gått runt i flera dagar och tänkt på en man jag aldrig träffat irl som nästlade sig in i min hjärna och jag får fan inte bort honom och det är över en månad sen vi hördes. Men han är etsad där inne :-/
  • HäckHäxan
    SAD skrev 2014-03-22 22:24:36 följande:
    Bort med ångesten! *inte för att jag hade pallat det själv men* det kommer gå super bra imorn och du är vacker precis som du är!
    Tack raraste du <3

Hade känts bättre om jag hade hittat mina shorts men men baddräkt är bättre än boxerkallsonger och linne som var de alternativ jag tänkte bada i om jag inte hittade den.

Ja tänk om man bara kunde stänga av ångest. Det hade vart super mitt spöke sitter ju i huvudet och har ju inte så mycket med hur jag ser ut att göra. Så jävla hemsk tycket jag ju inte att jag ser ut. Men de där med att vara naken med främlingar och många såna på en gång.

Var bättre förr när jag jobbade på badhuset här i byn som är stängt nu. Då hyrde jag det ofta på kvällstid och tände ljus längs hela bassängen och bara simmade och njöt. Lite vitt vin frukt och ost på det liksom underbart. Sen fick jag barn och bla bla bla.

När jag blir rik så skall jag har en inomhuspol, jazucci och en bastu PUNKT och då gillar jag inte att basta direkt men det är så gött för håret med bastu och inpackning några minuter
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:34:40 följande:
    Jobbigt, då vet man inte riktigt vad det är man är attraherad av. Är det en chimär eller den faktiska personen.

Den som surrar i mina tankar är högst verklig, men inte tillgänglig för tillfället. Så kan det vara ibland.
    Mmm så är det ju. Men guuuud så jag älskade våra telefonsamtal och som jag saknar dom. Hans sätt att tänka, få mig att tänka, snäppa mig på näsan och hur han uppmuntrade mig att göra saker, saker han såg som en talang som han tyckte jag borde bruka mer. Sånt jag aldrig riktigt sett det som att jag är bra på. Fast fö ett tag sen nämnde en annan man fast här inne ungefär samma sak fast på annat sätt. Så jag börjar tänka att de kanske inte har fel iaf.

Om man kan bli "kärig" över nätet ( vilket jag bestämt säger att man inte kan ) så blev jag nog det, han också och eftersom jag är expert på en sak så lyckades jag såklart stänga honom ute och typ skrämma iväg honom. Alltså jag är sjukt grym på det!!!! Borde få en guldstjärna. Så fast vi aldrig möttes så vet han saker om mig som ingen annan vet.
  • HäckHäxan

Och nu har jag högst troligen gjort bort mig för en halv livstid eller två!!! Åhhhh förbannad äro denna usla impulskontroll!!!! Skit också!!!!

• HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:54:55 följande:
    Klart man kan bli dunderkärig i någon över nätet, bara det att man inte vet om det är den verkliga personen, någon de önskar de var eller någon man själv önskar att de var. Det är först när man faktiskt träffas man verkligen vet.

Att blotta sitt innersta är en förutsättning för förälskelsefasen. Det absolut värsta som skulle kunna hända är att det inte finns något att blotta och så är inte fallet Solig
    Jävlar vad klok du är idag då

Nå jag kastade in handduken och skrev som det var till honom att jag inte får bort honom ur mitt huvud och bad honom vara så vänlig att be mig dra åt helvete eller liknande så jag kan släppa det här typ. När jag skickat så kände jag bara NEeeeeeeej! Och ville skjuta mig själv i foten.

Hela skiten är emot varenda jävla princip jag har typ.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:57:32 följande:
    Hur? Genom att säga att du inte trivs i baddräkt eller att du kan falla för en man du aldrig har träffat?

Ta dig samman kvinna! Hur kan det vara mer pinsamt än din oerhörda crush på Thor? smile2.gif
    Hahahaha men Thor är en hjälte ju och såna kan man bara älska hur som helst de finns ju inte på riktigt iaf. Thor är het, sjukt HET!!!

Syftade på messet jag just skickade iväg det är låååååångt mer pinsamt än min crush på Thor högt älskade gudason!! <3

Nu har jag erkänt två gånger att han rört runt i mitt huvud och att jag inte kan sluta tänka på honom. Vet att han inte ser det fören till morran typ då han alltid lägger liten på ljudlöst någonstans när han kommer hem. Borde finnas en redigerings funktion för sms till personer som är fulla eller som mig har bristande impulskontroll och är allmänt humma i duvudet. *suckar djupt över min enfald*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!