Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Du var snygg i alla ju, Knall!

Nu har jag jobbat färdigt för idag! Passar på att ta mig till frissan och fixa till luggen.

Kvällen spenderas i soffan hemma hos älsklingen. Leeeeediiiiig!

• Fjäril Vingad

Själv vägrar jag gå ut i blåsten.
    Sitter och tittar på trädgårdsprogram på tv och viker bok samtidigt. Ska bli intressant att se om det blir som jag tänkt mig!

• Fjäril Vingad
    Anonym (cem) skrev 2014-05-02 08:55:13 följande:
    Äntligen somna Lilleman nu, hoppas att han sover ett bra tag nu för vi är på väg till jobbet och jag har massor med jobb idag.
    Och på måndag ska vi på våran första jobbresa tillsammans, lite nervös är jag allt hur det ska gå. Men på måndag är han ju nästan 7veckor så de ska nog gå bra!
    Det kommer nog att gå bra!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-05-02 11:33:08 följande:
    Skjut mig!!! Jag är sjuk. Snorig och täppt samtidigt. Ont i halsen, feber frossade hela dagen just nu känns den ok. För säkerhetsskull skall vi grilla med vänner här ikväll.

Och jag måste ta mig till byn och köpa sinova forte annars får jag en full bihåleinflammation som ett brev på posten under helgen.

På plus sidan. Min dotter har lärt sig cykla utan stödhjul vips bara sådär. Skruvade av dem igår och som hon cyklat smile2.gif

Hoppas alla mår sjukt mycket bättre än jag gör. Det suget extra mycket att vara sjuk när det är fint ute!!!

Ha de bäst!
    Krya på dig, finaste Häckis! Hjärta
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-05-02 12:23:54 följande:
    Stackars! Du är inte den enda som brottas med stora bekymmer. Superplaneraren har lyckats tacka ja till två stora fester imorgon och på den andra ska jag hålla tal. Är totalt blank och har inte den blekaste om vad jag ska säga. Det allra största problemet är att jag inte har något att ha på mig och är för lat för att åka och köpa något nytt. Jag har bestämt vilka solglasögon och skor jag ska ha. Det kanske får räcka med det. Obestämd
    Har du på dig bara solglasögon och skor så tror jag du inte behöver fundera så mycket på talet. Tomte
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-05-02 14:18:29 följande:
    Sant! Du är en sann problemlösare smile2.gif
    Se problemet, lös problemet. Tungan ute
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-05-02 14:47:28 följande:

Förstår inte att folk tycker jag är lite märklig som önskar mig en UAV/drönare. Det finns ju så många användningsområden Drömmer

En vad?!
  • Fjäril Vingad
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-02 16:17:47 följande:
    Underbart....ja med trevligheter i bakfickan kan man ta kvällen med stormsteg och riktigt blåsa liv tillvaron!Skrattande
    Jag har bara varit lat idag, nästan bara gjort ingenting...phuuu!Skrattande
    Ska bli en intressant kväll, tror jag!

Själv har jag slavat på kontoret hela dan, minsann! *frustar*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!