Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

NyttNamn skrev 2014-03-20 20:00:06 följande:
    Ja borrmaskiner har inte jag några problem med heller.. Tungan ute

Tröga och tröttsamma människor däremot.. De är inte lätta att handskas med Foten i munnen
    Amen på den!!!!

Egentligen är de lätta, man ber dom dra helvete hej och så är det bra med den saken. Fast å andra sidan om man jobbar med skiten eller av annat skäl måste ha med dem att göra så är det ju något mer komplicerat.

När jag blir stor så skall jag bli egen företagare alternativt jobba med något där jag inte måste ha med så många "korkade" människor att göra. 

Nåja nåja tiden får utvisa vad fan jag blir när allt är klart. Så understimulerad som min hjärna känts sista året ( alltså så jag känt att jag lider av det ) så känns ett jobb på donken som ett upplyft, städerska, vad fan som helst, bara jag kommer bort från det här jag lever i nu!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mudshark skrev 2014-03-20 21:29:21 följande:
    Som en klok man sa; Försök aldrig att knulla en kvinna när du är full, det är som att borra i Ramberget med en urkokt morot... Skrattande
    hahahahahhahaha

Nå för mig är sex på fyllan hyfsat menlöst, man kan skava till fan löser av en.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-03-20 21:38:20 följande:
    Hmm.. Jag känner inte Binary, men av nån anledning får jag inte för mig att han är vare sig trög eller tröttsam... Tungan ute
    Du har rätt, han är rätt jävla underbar faktiskt Solig och mer motsatsen till orden.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-03-20 21:40:02 följande:
    Birger har lösningen på alla problem!! Kyss
    Tyvärr har jag ju inget badkar... Men jag tog en dusch... Tillsammans med maken... Det var skönt Drömmer
    Lät inte fel. Har inte heller badkar, surt nog. Ibland vill jag flytta bara för att få badkar igen. Är hyfsat avundsjuk på alla med badkar!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta *sprider runt lite kärlek till folket* Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta

Nu skall jag slå mig ner i soffan och kolla på, japp arrow hehe.

Det är vår eller nästan vår. I år har jag bestämt mig för att bada naken någonstans när det är sommar. Blir väl högst troligt att jag cyklar upp till sjön ovanför mig en natt/kväll och får 1000 myggbett på köpet och sen förbannar nakenbad i insjöar på kvällstid i 10 år framåt. Sen har jag glömt av det igen och gör om det
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2014-03-21 08:17:12 följande:
    Om jag kunde, skulle jag rodna av alla trevliga kommentarer, men jag har nog inte rodnat på 20 år :-P

Äsch du är söt ändå haha.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Lyckliga fredag. Hyresvärden har borrat och dragit ny kabel så nu vips har vi kanaler igen. Jippie yaj bra muta till mini under helgen.

Någon som vill ha helstekt kanin? Han är inte på topplistan just nu efter att han smaskat i sig två krukväxter på fönsterbrädan *morr*

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Fan vad det stör mig att jag inte kan ladda upp bilder från mobilen på FL. Ingen som vet hur fan man gör med iPhone???

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Har börjat läsa 50 nyanser av honom idag och alla har sagt att de är såå bra de är si och så.

17 sidor in hade jag både fnissat och skrattat. 130 sidor in så gråter jag :-/ 207 sidor in nu och jag får inte bort känslan av sorg inom mig. Väldigt ovanligt. Det är en bok och jag formligen älskar böcker, men detta känns udda.

Dessutom måste jag på något sätt skrapa ihop/ bygga ihop mig själv så jag fixar gå på barnkalas i ett badhus. Hela mitt inre är tilltrasslat för de förbaskade kalaset på söndag. Men någonstans måste jag hitta ett sätt att skrapa ihop mig på och klara av att umgås med folk och tydligen vara naken/ halvnaken bland en massa andra främmande jävla personer jag som har svårt nog som det är att vara ens halvnaken ihop med folk som inte är främlingar. Undra om jag någonsin kommer bli bekväm med det där alltså

Känns som om det skulle vara enklare att få händerna bundna i sänggaveln och det är ett big no no i min värld som jag aldrig vågat prova.

Åh hatar sånt här hatar det, avskyr det och mår fysiskt illa av att tänka på det. Varför var de tvungna att ha kalas på ett badhus av alla ställen. Kommer vara trasig i dagar efteråt och ändå kan jag inte neka min dotter att gå på kalaset de är hennes bästa vän och päronen är några av mina bästa vänner. Och ingen skulle nog ens misstänka vilken konflikt jag har inom mig just nu. Det är så jag önskar att någon av oss verkligen blev magsjuk så vi absolut inte kunde gå fan jag är en usel människa. *blä*

Nä jag får återgå till boken som helt uppenbarligen inte har samma effekt på mig som på andra jag känner som läst den. De blir galet kåta och jag lipar helt stört va fan!!!

Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!