• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-04-14 12:37:25 följande:

Jo fast det är ju precis just för att du faktiskt brukar ta sånt in public som man blir orolig. Det kan vara precis vad som helst, från bruten nagel till att du ligger på IVA.
    It takes a fool to remain sane
    Då ber jag om ursäkt för de som blivit oroliga. Var aldrig min mening..

Hade det varit allvarligt så finns det några här som hade vetat om det ganska omgående.

Det blev fel när jag skrev en ledsen smiley när det skulle varit en arg..

Fortsättningen skulle ha lytt;

"Varför envisas folk med att ställa sin kundvagn mitt i en gång och att gå i bredd?

Och varför tog jag inte på mig skavsårsplåster i förebyggande syfte?"

Och vad jag skrivit förr var förr. En diskussion jag tar någon annan stans.
  • Knall

On another note; Börjar äntligen känna mig som människa igen efter min segdragna förkylning.

Men då tycker visst min hals att den ska börja krångla.. *Irriterad*

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-14 14:07:12 följande:

Men nu muppar appen igen. Kastas ut. Ser inte inläggen i tråden.

Men men. Glad att du överlevde Ullared kära knall.

Sympatiserar med jaded och den brutna nageln, har slagit av några själv under veckan som var. Mindre kul. Måste nog klippa ner alla.

Djävulshanden, gillar om dig med och tycker de är kul att du hittade hit. Mysigt med underbara mail sådär. Finns allt guldkorn bland all sand här inne. Igår fick jag ett mail som beskrev mig som en legend i forumet smile1.gif och speciell är jag med. Var roligt att läsa och gav mig lite feel good känslor iaf.

Skålar med fjärilen med kaffekoppen, Nastarovje min vän!

Cem, härligt att du fått sova ut lite <3

Forest avundas dig ditt sköna sex. Men missunnar dig det icke dock.

Grottis. Du har nog rätt. Jag är för öppen och ärlig med alldeles för dålig impulskontroll. Önskar ibland jag kunde konsten att vara mer tillknäppt och inte bjöd så mycket på mig själv.

Ska försöka göra bot och bättring på den punkten.

Märkligt nog så är vare sig kropp eller knopp särskilt döda idag..

Har hunnit med att städa, tvätta, diska, dricka flera koppar kaffe (utan mjölk då den tydligen hade surnat) och börjat planera för omplantering av inomhusväxter..

Ska snart ta en promenad ner till Ica för att köpa mjölk, kattmat och hämta ut paket..

På tal om att vara för öppen och ärlig om sig själv så är det ju ett drag jag själv tampas med.

Dålig impulskontroll i stressade/ pressade situationer.. Tyvärr är det ju inte många som har överseende med det..
  • Knall
    Chocolatina skrev 2014-04-14 15:05:23 följande:

Lämnar fan inte sängen idagGlad 

Make love, not war.
    Blir inte det jobbigt när du behöver pinka?
  • Knall
    Schna skrev 2014-04-14 15:30:07 följande:

I see. Jag skall i fortsättningen kallt utgå från att du uttrycker dylikt i en skämtsamt ton, om något.
    Du gör som du vill..
  • Knall
    Schna skrev 2014-04-14 16:25:37 följande:
    Jag föredrar att inte oroa mig {#emotions_dlg.flower}
    Jag lovar att vara mer tydlig när och om det är läge att oroa sig..

Jag ska strax utanför dörren.. Mannen vill övningsköra med mig sedan.. =Läge att oroa sig...

Fast du bor ju på säkert avstånd..
  • Knall
    Chocolatina skrev 2014-04-14 16:32:27 följande:
    Jag får hålla mig Flört Haha, men som tur är behöver jag inte gå så långt, så det får bli mitt undantag smile2.gif
    Make love, not war.
    Åla?

Fick mig att tänka på en historia en väninna berättade.

Hennes första vecka på nya jobbet, kände ingen, mycket att ta in och lite hektiskt..

Efter lunchen måste hon på toa.. Sitter där i godan ro och ska ta papper.. Inser att toapappret är slut, finns inga extrarullar..

Vad gör man?

Hon sitter där och skruvar på sig, svär och har sig..

Den enda hon känner är chefen som hon mött ett par gånger inför anställningen..

Till slut får hon ta tjuren vid hornen och ringa denne (hon tar alltid med sig mobilen)..

"Eh, hej.. Det är "Lina"..

"Hej Lina! Jag undrade just vart du var?"

"Eh.. Jo, jag har ett litet problem... Jag sitter på toa och pappret är slut..."

(Hon svär på att hon hörde chefen hålla igen ett fniss..)

"Jag ordnar det, vilken toalett?"

Hon har fått höra detta på jobbet måååååååånga gånger sedan dess..

Som tur är är hon en sådan som inte tar så illa vid sig utan kan skämta om detta ganska friskt..
  • Knall

Måste jag gå till barnavdelningen för att köpa halvstrumpor?? Detta ska vara strlk 36 juuu!!!

• Knall
    Chocolatina skrev 2014-04-14 17:06:00 följande:
    Så lat är jag som tur inte... för nu kickade kaffet in och vips orkar jag vara en människa Tungan ute

Hahaha, vilken helt underbar historia!! smile2.gif
    Make love, not war.
    Kaffet är magiskt på så vis..

Haha! Ja! Den här tjejen råkar alltid för sådana här knäppa grejer!
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-14 17:17:37 följande:
    Haha...fyfan!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Du kan då inte kunna förtas för någon oärlig i dom där, omöjligt att åka dit för häleri iaf!Flört
    Aaah!! Så dålig så den blev bra!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!