• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ohayo...... lever vi?

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-30 15:10:33 följande:
    Jag är kåt, alltså finns jag.
    =P Isf finns jag inte.... direkt....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-30 15:21:50 följande:
    Du förgyller tråden, så nog finns du!
    SoligSkäms
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-30 15:22:33 följande:
    Finns det NÅT kvar på Ikea som du inte köpt redan, menar du?!
    Tror Knall fick med sig allt. Letade efter några saker på webplatsen, men de var slut Förvånad
  • Aniiee

50% research, 50% att bearbeta research, 25% att sammanställa research, 10% färdigställa. Hur kan det komma sig att jag är sjukskriven 80%, men jobbar 135%? Obestämd

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-30 18:11:33 följande:
    För att du älskar det du jobbar med?

Kram!
    Uppenbarligen Solig
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-06-30 18:57:37 följande:

Känner igen det! 100% fl jobbaröver 100%!
    Visst är det underligtFoten i munnen
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-30 23:38:59 följande:

Varför ser jag en permanentad, färgad kungspudel framför mig?
    *dog lite*
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-30 23:49:24 följande:

Men vad är det med folk som inte kan säga fitta, vagina, kuk, snopp, penis, knulla och sex egentligen?

Min fitta försluter sig vid ord som "ska vi mysa", "fiffin", "kärlekssaft" osv... *Spyende smiley*
    Måste vara sånna som inte har varit utanför hemmets fyra väggar förr, som ber aftonbön och har händerna på täcket så de inte blir håriga....

Och de har definitivt aldrig varit på en host club.
  • Aniiee
    D W skrev 2014-07-01 00:10:57 följande:
    Bara om du vill bli av med mossan, annars blir det att satsa på en Saihoji
    Du menar en koke-dera (mosstempel)? Saiho-ji är ett specifikt tempel.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!