• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-04-13 11:31:30 följande:

Jag är ledsen för att min dotter vill inte vara med mig och enligt henne är jag bara tjatig och dum. Sen har Lilleman ont i magen och jag kan inget göra! Känner mig så jäkla hjälplös!
    Vännen.. Hon är i den åldern och kanske är hon både glad och samtidigt lite svartsjuk på lillebror?

Om vi tar en tur på stan så kanske vi kan ta med bägge och så kan du och dottern göra lite fritt medan jag passar lilleman en stund?

*Hjärta*
  • Knall
    MrMom skrev 2014-04-13 13:26:25 följande:
    Tänkte inte på det.....dang!

Skrattande
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
    Lixom, hallå eller!?

Fortfarande inte kommit ifrån klädavdelningen.............
  • Knall
    MrMom skrev 2014-04-13 14:00:08 följande:
    Ja, jag hade visst lite otur när jag tänkte där....Drömmer
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
    Fel huvud?
  • Knall

*Tittar in halvdöd*

Äsch!! Det skulle ha varit "Döda mig!! "

Inte en

Är totalt slut.. Jag har träningsvärk (?) upp i axlarna efter igår.. Vi åkte 05.20.. Vi kom hem 21.30...21.30!!

Och första 5 timmarna på Ullared spenderades på klädavdelningen.. *Visslar försynt*

Nu har både ungarna, gubben och JAG kläder.. Jag brukar alltid missa det där annars.. Alltså.. Kläder till mig av någon anledning..

Men nu jävlar kan både underklädeslåda och strumplåda rensas, lite myskläder, ett nattlinne; svart spets ( ) osv..

Mannen fick i stort sett bara behålla tre av sina gamla kalsonger.. Resten kastades och byttes ut mot en uppsjö nya..

Ny golvlampa i vardagsrummet, nya soffkuddar, nya bordstabletter, ny bordsduk, köksvåg, förkläde, minneskort till min och grabbens mobiler, mobilväska till mig and so on....

Har jag nämnt att jag har träningsvärk? Men bara en blåsa!

Och ja.. Vi spenderade för mycket pengar. Nej, det var inte onödiga pengar. Ja, det kommer dröja till vi åker dit igen.. Hoppas jag..

I så fall bara för att titta på

Inredning, men i en butik utanför själva Gekås..

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-14 01:21:41 följande:
    Känns lite så. smile2.gif skall iaf byta nick och håller på att tömmer min sida på allt. Suttit några timmar och sparat ner foton. Men min nacke och axel är jävligt onda på mig nu. När bilderna är klara åker bloggen ner. Sen jävlar skall jag bli anonym och hemlig som fan. Lite så jag funderar på att verkligen avregga kontot och inte bara byta namn. Har några nick i huvudet men attans vad svårt att välja.
    Mäh? Va? Vad har jag missat??????!

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-14 07:30:28 följande:
    Nämen...nawww stackars!Skrattande
    Får hoppas du iaf får en underbar Måndag tros dom dåliga förutsättningarna!{#emotions_dlg.flower}
    Ligger fortfarande nedkrupen i sängen så det börjar bra..

Hoppas du får en härlig måndag!
  • Knall
    Schna skrev 2014-04-14 08:56:07 följande:

Du kanske inte ska skriva så öht om du inte tänkt precisera? Folk bryr sig ju, säkert fler än en handfull härifrån som oroat sig sen igår eftermiddag nu.
    It takes a fool to remain sane
    Tanken var att det skulle kommit en fortsättning ganska snart på det, men det kom ganska mycket i mellan samtidigt som jag glömde av det..

Hade det varit något så pass allvarligt hade jag inte skrivit här öht..
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-04-14 09:19:57 följande:

Godmorgon!!! smile2.gif

Jag har sovit gott mellan 23-03 och sen 05-07.30 gött!!!!!

nu frukost sen gosa med sambon innan han åker iväg! Och själv jobba jag 11-21 idag!

Åh! Grattis! Så härligt för dig!
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-14 12:06:16 följande:

Ahh! Äntligen lite kaffe! smile1.gif

Hur mår huvudet?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!