• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-06-29 14:15:35 följande:
    Va flarn ge tillbaka nu annars får du inte låna min hink och spade!!!!
    Tungan ute

Fast det kom någon annan och stal solen av mig också.... Gråter
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee

Det är alltid lika roligt att se en av FLs största moraltanter kalla ANDRA för moraltanter =P

Nu ska jag se Velvet Goldmine.....

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-29 20:21:18 följande:

Lyckan blev kortvarig för grabben när hans pappa fixat xboxet.. Grabben har synkat sin kontroll med lillsyrans och nu gick det inte att synka tillbaka.. Dramaskri- check!

Jodå, det går. Fick ni ordning på det?
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-29 20:24:40 följande:

Hallådär alla! Här sular allt på ser jag.... Härligt med Söndag iaf!

Söndag suger! Då är det ju inga dagar kvar till måndag.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-29 20:34:02 följande:

Japp! Han är nu hel igen! Xboxet och grabben!
    Solig
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-06-29 23:05:17 följande:

www.imdb.com/title/tt0120254/
    Jag tänkte också "någon version av svanprinsessan är det nog".

På tal om, är det någon som kan tipsa om någon ny film? Som kommit i år eller kommer senare i år?
  • Aniiee
    PrimitivMan skrev 2014-06-29 23:22:55 följande:

Meh så besviken jag blir. Trodde att filmen om "den söta prinsessan som bli kidnappad av en elak trollkarl och tvingad att tjäna" skulle vara lite mer i linje med tråden. 

Stackars! 

Jag har tittat på Haru wo daiteita. Känns det bättre?
  • Aniiee
    Orcha skrev 2014-06-29 23:40:29 följande:
    Alltså är det söder eller öster du pratar, ja...jag snöar visst på sånt här märker jag.
    Som talar med hundar.

Flört
    Det hade jag gärna svarat på, om jag hade någon aning om vad du pratar om Solig

skyller på att klockan är för mycket för att jag ska koppla.....
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-06-30 00:21:09 följande:
    Jag tappade min mintdajm på ett offentligt golv här nu. Plockade upp den och tog den i munnen. Såatte.
    Mintdaim? Den har jag inte sätt på år och dar.....

*går och beställer en låda kitkat.....*
  • Aniiee

När jag har tråkigt översätter jag grejer med Google Translate.....Solig

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!