Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Sigvard) skrev 2014-03-17 14:39:05 följande:
    Du är väl rätt skruvad i huvudet också? Solig
    Tja jag kan nog få hyfsade topp-poäng där. Men till skillnad från andra så har jag full koll på det hela, på varför och hur och det faktum att man helt medvetet kan jobba bort störningar man skapat i sin hjärna pga saker man utsatts för eller olika miljöpåverkan. Antar att det beror på att det finns en fungerande hjärna, samt det faktum att man själv då bestämmer sig för att göra något åt saken, det är ju änna a och o tänker jag.

Man väljer vem man vill bli och vara, hur man vill hantera och agera gällande de saker man upplever under sin livstid, ingen annan kan förändra dessa saker, det kan man bara göra själv, genom att aktivt välja att göra det.

Många gånger tror folk att de är störda på riktigt, men oftast är dom det inte, man kan ha drag av mängder av saker och oftast finns det svar på varför man blev sån också.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-03-17 16:36:37 följande:
    Min nalle hade med sig en muffin nedpackad i ryggsäcken idag.

Åh jag är avundsjuk på din nalle. Vill bli vän med nalle.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-03-17 16:44:20 följande:
    Okänd man på caféet nyss; "Ursäkta mig.. Du är säkert gift eller något, men du är jättefin! Riktigt fin!"

Made my day..

Åh vad härligt
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Mr Bojangles) skrev 2014-03-17 19:01:10 följande:
    Verkar ju som man kan skriva vad som helst här. Då vill jag bara säga att jag inte kan vänts tills ikväll då jag ska träffa tjejen igen. Över två veckor sedan vi hade sex. Bara att vi se hennes nakna kropp stå där vid dörrkanten gör mig galen av längtan.

Härligt. Snuska loss som en tok.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-03-17 19:31:30 följande:
    Nallen gillar att bli underhållen. T ex om någon jonglerar eller läser saga för honom. Har du något som tilltalar nallen kan du säkert få hans halva muffin nästa gång han har med sig en sån.

Saga är jag bra på, ger till och med karaktärerna olika röster. Tror du nalle uppskattat det?

En halv muffin är bättre än ingen muffin.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-17 20:31:52 följande:
    fast du fick väl ligga iaf har jag för mig, men inte med "kåtblicken"...?

Vad gör du här???? är det inte nu du skall ligga och skava passionerat i timmar med din kvinna????
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-17 20:32:46 följande:
    Jag skulle ju kunna inboxa dig en bild på mig...då sitter du i ett hörn och darrar istället!

Ful som stryk??
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-17 20:32:46 följande:
    Jag skulle ju kunna inboxa dig en bild på mig...då sitter du i ett hörn och darrar istället!

Ful som stryk??
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-17 20:42:52 följande:
    believe it or not men det där jävla plan jäveln blev inställd pga väderfan....kommer imorgon istället. så nu är jag helt uppe-i-varv eller vad man ska säga med tanke på alla härliga tankar jag har haft....

satan

Fan vad surt!!!!!! Nåja bara att längta och drömma lite till.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-17 20:43:51 följande:
    Haha!

Det vet man aldrig...kan ju vara jävligt snygg med!

Nää. Men trevlig är du i vart fall och charmig. Alltid något liksom
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!