• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-12 14:40:39 följande:

Jävla app!!!! Muppar idag med, fick starta datorn juh!

Nu skall jag läsa ikapp mig från någon gång igår, appen bara laggade igår så  :-/

Nå jag har iaf nått att göra smile2.gif

Canis meus id comedit
    Det gamla vanliga!
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 14:50:47 följande:
    Mm, tror det. (Eller hoppas iaf)Drömmer
    Jag har alltid kallat det för "dansrumpa".  Det är den bästa formen utav alla rumpformer!
    Fick en alternativ teori om vad det kunde vara här hemma "Det kanske är en sådan man kan tacklas rejält med", låter inte lika sexigt, så jag tycker vi ignorerar den teorin.
    Naj!!! Din teori var mycket bättre!
  • Knall
    shivas skrev 2014-04-12 14:55:52 följande:
    Mmmmh smek lite för mig med. Mitt skägg ligger med tandvärk. Rynkar på näsan
    Asaaaw! *Pillar lite extra för shivas skull*
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 15:27:45 följande:
    Sötnötter! Hjärta

Let it go har jag ingen aning om vad de är för låt, men ekorrn satt granen kan jag smile2.gif
    Canis meus id comedit
    Från filmen "Frost"
  • Knall
    gilmore skrev 2014-04-12 17:49:54 följande:

Nu är jag tillbaka! Jag har satt igång en tvättmaskin så jag har kläder för ikväll, jag ska tydligen vara full ändå.
    Så till den är färdig är det lika bra att sitta här för jag kan ändå inte duscha under tiden den är igång för vattnet varierar mellan iskallt och kokhett.

Obs obs obs jag ska inte ligga ikväll och sover hemma. Ensam. Så det så. Solig

Hur var smörgåstårtan??? *Kvider*
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 15:40:54 följande:
    Inte sett den ännu. Bara hört fire låten därifrån, mest för jag älskar snubben som sjunger den OCH han är ju dessutom rödhårig hehe Oskyldig
    Canis meus id comedit
    Tänker inte du på "The Hobbit II"?

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 19:25:53 följande:
    Joo jag har inte sett varken hobbi i eller hobbit ii

men jag får rysningar längs ryggraden varje gång jag hör den... 
    Canis meus id comedit
    Anar jag en filmhelg snart?
  • Knall
    gilmore skrev 2014-04-12 19:40:36 följande:
    Riktigt god! Men jag tog inte så stor bit för jag såg att min favorittårta var på gång efteråt. Tog två bitar av den och är fortfarande mätt.. Skrattande
    Gaaaah!!! Gott ju!!!

Jag vill ha glass!!!!!
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 20:37:13 följande:
    Du får värma upp med den här (inte det bandet, men liknande)

Skjut mig! Jag hade glömt bort att jag hade bjudit folk på middag ikväll (sitter i myskläder) har lyckats välta ut kakao och kokosmjölk över hela köksgolvet Skrikandes
    Aj fan!

Pizza och almondy frysta tårtor funkar väl?
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 20:09:57 följande:
    Tänkte haft idag men så lyckades jag dra ner nya Thor filmen i fel format och surade till! 

Sen var det ju det där med att hitta ro i kroppen och sitta ner och kolla på film själv då.

Fast jag har varit sugen på sagan om ringen filmerna ett tag också och gudfadern och tja massor av filmer hehe. Har ett gäng i datorn som jag minsann skall se, ja någon gång när jag har ro i kropp och själ då.

Får väl inta soffan och se på serier då. Jag bara vägrar gå utanför dörren känner jag eller iaf utanför tomten, hunden måste ju ut hahah. Borde dock gå in till byhålan för jag glömde min grädde hos kompisen igår, men jag vet inte kl e redan åtta liksom.
    Canis meus id comedit
    Du har inte vägarna uppåt landet någon gång?

Vi streamar film via mannens Wii-U..

Har nostalgikväll med Ghostbusters!

Barnfria efter 3 veckor! Och imorgon blir det Ullared.. Skulle åkt idag men barnens farmor blev sjuk och kunde inte sitta barnvakt, ingen annan hade möjlighet..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!