Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-04-16 12:55:08 följande:
    Gött sol skiner, det är vindstilla och idag är Ledig . Ochi em ska Lilleman vara hos barnvakten så ska jag med storasystern och träna.
    Härligt!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-04-16 14:32:32 följande:
    Vad är det för fel på fl:s moderatorer?

Är de verkligen så jäkla synskadade att de inte ser skillnad på en plojbild och på en bild där folk knullar eller just ämnar att göra det.

La in en bild här med en bunden brud med gag i munnen och massa små leksakstroll runt och en text, "Trolls, horny little buggers arnt they?", helt uppenbarligen gjord med humor, men nej enligt fl syftar den mer på att ha sex än ämnet sex och då undrar jag hur fan tänkte dom där, skulle alla små leksakstroll förgripa sig på kvinnan eller vad? Varje hyfsat normal vuxen vet att leksaker inte är levande! 
    Tror att de bara går på anmälningar alltså, sen väljer de nån standardkommentar... Obestämd
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-04-16 16:13:20 följande:
    Men det är ju helt stört va fan.
    Min älskling hade fått kommentarer borttagna igår med nån helt konstig förklaring från moddarna. Stämde liksom inte alls.
  • Fjäril Vingad

God morgon, kära galningar!
    Tar en latte på väg till kontoret... En halvdag lockar, sen är det påsk!

• Fjäril Vingad

Idag får jag gratis träning. Sitter på plan 7 i huset där jag jobbar, och hissarna strejkar idag, så det blir mycket spring i trappen... Demon

• Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-04-17 09:56:29 följande:
    Men så gött!
    Skrikandes Nåja... jag behöver ju ifs träna... *suckar*

• Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-04-17 10:43:48 följande:
    Vi kan byta? Jag fick just sendrag i nacken!
    Kom hit så masserar jag dig! Kyss
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-04-17 10:55:53 följande:
    Ååååh!!! *Springer som Quasimodo bort till dig*
    Hjärta Hoppas det lättar snart, vännen!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!