Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Alltså.. Jag är så trött.. Inget händer... Jag har väntat på svar. Jag vet att jag har uuuuuurdåliga ursäkter för mitt beteeende men va fan.. nåt. ok? ;)
Alltså.. Jag är så trött.. Inget händer... Jag har väntat på svar. Jag vet att jag har uuuuuurdåliga ursäkter för mitt beteeende men va fan.. nåt. ok? ;)
jag kommer dessutom inte åt mina eposter. Hahahaha.. va fan. j"#¤%&/( b det blir till å ligga till de närmsta å nä jag tänker inter på era blommor.
tennisarmbåge?
oj. Det låter illa. Själv har jag ont i nacken. Men men vad är väl en bal på slottet..
porslin låter väl klirr när det tappas i golvet har jag för mig. Allt är fan plast nu för tiden..
Aha. Nä sitter här och försöker sortera frimärken. Största möjliga tystnaaaad. :)
Spanish much?
håller med Brunhilde.
Mu.
Hehe.. Tyckte bilden var sketkul. :) (knall)
Nån som lever?
*ho-hooo*
Min taskiga imitation av en full uggla
Men förihelv-te. Fortsätter väl spermma traaden lite till dåda.
4q :)
(54 %)
:) Det var fan det vettigaste jag läst idag.
Herregud. Get out of my head woman. Jag har tänkt på golden showers hela daaaaan idag. :)
Ah-haa.. Tänker inte följa den dära lenken. Hörrö.
Men jag kan fantisera. :)
Ah.. Gött Då kan jag sova gott sen da.
riddler??
äh. Nä. nu ska jag hänga tvätt, runka, röka och gå och drömma. hörs en annan gång. puss å kram.
Sicken Jävla öken just nu. Sitter tom å luftrunkar OCH viftar bort onda tankar. Vafaan. Nä det här duger inte. Ska försöka diktera upp något senare i veckan. Kanske blir bra kanske blir kattskit. vem vet.
Nä.. Inget kattgrus i min mun gumman.
åhåjaja bara ca 3640 dagar kvar nu då.
Spritpennan jag använder för att kryssa med luktar gott men jag föreställer mig att du luktar mycket bättre.
:)
humor :) tummen upp på det.
vad hette den där låten med spjuttjejen?
vups I did it again?
freudrikan misslip?