Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Mandi74 skrev 2014-06-30 23:49:46 följande:
    En kille sa en gång, säger du att du vill ha den i fiffin när du menar fittan får du den i röven. Kluvet.
    Alltså du använder dig av uttrycket "fiffin" annars och inte bara för att reta oss? 

Värst av allt är att jag tycker det är ett rätt kul ord och det har typ fastnat nu. Hjälp!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    HäckHäxan skrev 2014-07-01 14:43:06 följande:
    phpJv1eRu16768.jpg
    Öh "Jag gillar seriösa och Gud fruktar people"

Låter väldigt seriöst. Måste absolut skaffa ett sånt lån
  • PrimitivMan
    Mandi74 skrev 2014-07-01 23:33:32 följande:

Arg lapp i trappan ett måste! smile2.gif

Alltså jag undrar hur den lappen skulle se ut om du hade skrivit den:

--

VAR VÄNLIG ATT SAMLAGA LITE TYSTARE! DET FINNS DE SOM HAR ETT JOBB ATT SKÖTA!

Sen är det faktiskt lite brist på empati, Tänk på de som måste ta hand om fiffi på egen hand! Hur tror ni att vi mår. Va??

PS. Var vänlig att ta rensa bort luddet ur torktumlaren nästa gång efter att ni tvättat!!

---

Dock vet ju inte jag om du tillhör de lappskrivande och ständigt klagande individerna (el för den delen hur mycket ta hand om fiffi på egen hand det blir) men fick ju sätta dina ordval i ett passande sammanhang. 
  • PrimitivMan
    Brunhilde skrev 2015-07-04 19:35:47 följande:
    Lever gör den. Frodas? Det är nog en definitionsfråga.
    Skrivs i iaf. 

FL verkar vara ung som för ett år sedan. Det eviga ämnet om kukstorlekar är alltid lika aktuellt. Dock verkar det ha tillkommit en hel del nymoralism men det är iof underhållande. 
  • PrimitivMan
    Brunhilde skrev 2015-07-04 19:34:16 följande:
    Det är bra. Det är tydligen grymt jobbigt om alla karlar typ svimmar av kåtslag så fort man visar sig ute. Det ödet är bittert och ensligt. Det går inte att jobba med avsvimmade karlar och avenskuka kvinnor och inga vänner kan man ha.
    Den glassen kanske skulle slinka ned en dag som denna.
    Så jobbigt. Du kanske skall ha med dig en lagom förpackning med luktsalt så att du kan väcka upp dem så du kan få någon nytt av dem. Bära din väska eller vad nu önskar. 
  • PrimitivMan
    Brunhilde skrev 2015-07-04 19:43:40 följande:
    Var det ett år sedan du var inne sist? ??
    Tycker klimatet blivit lite annorlunda. Inte så trånande och lite spännande det var förr och folk är så känsliga nu för tiden. Inte ens en liten enkel fråga om de tar den i tvåan får gå oanmäld. Fast det är ju iofs så 2008 smile5.gif
    ja tot nog ganska exakt ett år sedan. Har varit ett händelsefullt år IRL så FL har inte varit prioritet. 

Va!? En sån oskyldig fråga? "Tar du den i tvåan och sväljer du?" är ju bland de viktigaste frågorna man kan ställa i en ny relation. Oroväckande!
  • PrimitivMan
    Brunhilde skrev 2015-07-04 19:50:56 följande:
    Meh, jag får ingen att svimma förens jag öppnar munnen. På tal om det borde jag alltid ha en rulle silvertejp med mig i handväskan. Det finns tillfällen mina kommentarer inte passar sig och de är rätt många...
    Silvertejp bör man alltid ha redo! Säger du det, du är alltså inte vän och oskuldsfull?? 
  • PrimitivMan
    Brunhilde skrev 2015-07-04 19:57:00 följande:
    Det får du nog bedöma själv.
    Vit som snö ?? 

"Jag har aldrig sett något naket, inte ens ett litet nyfött barn. Mina blickar går mot taket därmed undgår jag frestarens garn. Halleluja"

typ så? 
  • PrimitivMan
    Brunhilde skrev 2015-07-04 20:07:16 följande:
    Oja. Vi kan ta det över 1 kopp fast hur blir det då om vi är 2??? Kaffe och ledlampor?
    Tycker jag låter som en bra idé. Fast 1 kopp ger mig lite dåliga associationer. Kanske bättre med var sin kopp eller glas kanske. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!