• J  a d e d

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-06 20:18:41 följande:
    På tal om det så finns det en del andra jag bara bestämt är vackra Någon gång hoppas jag att jag får reda på om jag har fel eller rätt. Några mer eller mindre älskar jag redan oavsett hur fan de ser ut, så sköna jävla personligheter att det finns inte Hjärta
    Nu blir du ju tvungen att berätta mer. Tungan ute
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 20:19:02 följande:
    tror att du har rätt där.
    Ja det kan jag lova att jag har. Jag bara känner det. Drömmer

• J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 21:02:51 följande:
    Nää går ju inte, han florerar ju i tråden now and then     *gömmer mig bakom solbrillorna helt kallt*. tror visserligen jag nämnt det till honom innan för hundra år sen i nån annan tråd... Men nej mina läppar är förseglade. Har dessutom bestämt att han är grym på att hångla också. hahaha lustigt vad man "bestämmer" om folk eller jag gör i vart fall. Så ja en speciell, men finns såklart andra också och ytterligare andra vet jag ju hur de ser ut numer, Go facebook  Fast å andra sidan så bestämmer ju folk här inne att jag är en manslukerska och lättfotad som fan för jämnan så de kanske går på ett ut.

Måste bara berätta att jag flera gånger blivit kontaktad på klubb6 av folk från FL så kan de gå när man har sin röv på två ställen samtidigt hö hö. Lite stillöst dock att de skrivit i min GB och inte skickat mail, för mig är det så orätt att blotta andra sådär men jag antar att man är olika. 

Nu vet jag vem det är. *låsta läppar*
  • J  a d e d
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 21:07:30 följande:
    Bara jag som är kinder och inte fattar ett dugg 

Ja men jag är å andra sidan oerhört smart.
  • J  a d e d
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 21:11:17 följande:
    I know
    Ja jag förstår. Drömmer
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 21:13:10 följande:
    Va fan Skrikandes hell no!!

Eller när jag tänker efter tror jag vi surrat om det där förut Obestämd Drömmer Fan jag är lika usel på att tänka innan jag postar som jag är på att tänka innan jag talar *hopplöst fall*

Nå mina läppar är också förseglade, som fan med både Karlssons klister och super glue!
    Jag är fruktansvärt observant så detta kan du med lätthet skylla direkt på mig, i kombination med ett slående intellekt så har tråd-hemlisar inte en chans mot mig. Drömmer
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 21:14:54 följande:
    Eller så har du vart med så länge att vissa blir lättare att läsa OCH sen är du förbaskat smart också på det hela!

Jag är nog sjukt lättläst tror jag, kanske för att jag är så jag rakt igenom jämt.
    Jag ska avstå från att analysera dig här i tråden.
  • J  a d e d
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 21:26:44 följande:
    Ibland önskar jag att jag hade mer innanför pannbenet, men kan tycka att det skulle vara jobbigt att alltid vara smartare än alla andra. 

Det är verkligen jättejobbigt.
  • J  a d e d
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 22:16:41 följande:
    Förstår att du har det svårt. Voff!

Din sympati betyder mycket i min svåra stund. *grrrr*
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 22:29:16 följande:
    *får en akut lust att gömma mig under en sten*

Skit också. Jag som definitivt försökte och tyckte jag var DISKRET  som i väldigt diskret juh Tyst Obestämd
    Nu skriver jag ut nicket... nu.... nu... Solig
    Nej men jag har inte en jävla aning här. Är helt lost. Ville bara ha lite uppmärksamhet.
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 22:30:16 följande:
    Tack Innerligt tack {#emotions_dlg.flower}

Fast jag blev sjukt nyfiken, du får gärna analysera mig i min inbox hehe. Om lusten faller på daj. Solig
    Jag är ökänd för analyserande. Fråga.. någon. Spöke
    Kommer att återkomma till dig, skyndsamt med ett par A4.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!