• D W

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 21:47:59 följande:
    Hm, inte riktigt. Trodde att du var bättre insatt i FL-vokabulären. *besviken*
    Jag som aktivt arbetat för att inte smittas ner med FL-vokabulär Vilken miss.
  • D W
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 21:53:49 följande:
    Näääää never!

Jag kommer aldrig medvetet älska någon så högt!
    De tysta räknas också tror jag
  • D W
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 22:00:16 följande:
    Jaaa denna fantastiska man. Jisses jag hade velat se honom runka nån gång tror jag
    Han är nog också en liten minoritet.
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 13:12:40 följande:
    Finns det någon film om slaget vid Teutoburgerskogen? 
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 13:26:12 följande:
    Hade velat ha lite Rome-stuk. 
    Kan du inte vara lite mer specifik?

• D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 13:55:56 följande:
    Jodå! De som ingår i kohorterna ska vara snyggare än romarna och germanerna ska vara djuriskt snygga. Och den ska vara lång. Det tog ändå femton år att planlägga och genomföra bakhållet. (Har jag precis fått lära mig)
    Låter nästan görbart. Inga " Seven perpendicular red lines drawn with green and transparent ink"
  • D W
    J a d e d skrev 2014-04-06 14:08:42 följande:
    DW är det du eller en copy cat? Omisskännlig stil dock, jag satsar på att det är du.
    Det är jag
    En copy cat hade aldrig kunnat svara så tråkigt hoppas jag.
  • D W
    J a d e d skrev 2014-04-06 14:18:07 följande:
    Precis vad jag tänkte
    Men kul att se dig, var länge sedan.
    Dito.  {#emotions_dlg.flower} 
  • D W
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 18:12:57 följande:
    Kan någon nu förklara för mig hur jag rensar bort chache ( Stavas? ) från min dator så jag får bort bilderna, snälla. =(
    Du kan rensa din egen cache men jag tvivlar på att det löser ditt problem. Alla andras browsrar har ev cachat dina bilder.
  • D W
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 18:35:45 följande:
    Du menar att de har sparat den eller vadå? Fan jag suger på datorer är mer som Jaded nedan

Ja precis. Inte medvetet, men browsrar gör så automatiskt för att slippa ladda om data som bilder som ofta är ganska stora. Cache är ett vanligt begrepp för undansparning av data som kan tänkas komma behövas användas inom kort framtid.
  • D W
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 18:58:25 följande:
    Det brukar inte jag heller göra. Men ibland är jag tanklös. Fick ju lärt mig av någon att om man tog bort den i mappen forumsbilder så är den borta. Men det funkade ju inte denna gången varken med den eller testbilden jag la i denna tråden.
    Det var inget bra tips. Du kan aldrig styra över vad som kommer hända med något du laddar upp offentligt. Google cachar, browsrar cachar, folk sparar undan data medvetet und so weiter
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!